فرماندار فریدونکنار:

گشایش اقتصادی و خروج از حالت رکود به ورزش کشور کمک می‌کند/ مشکل حقوقی استادیوم آزادی فریدونکنار پابرجا است

بصیر، مهرداد ابراهیمی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: فریدونکنار پتانسیل های خوبی در عرصه قهرمانی دارد و هر روز شاهد موفقیت‌هایی در این امر هستیم.

وی تصریح کرد: این قهرمانی‌ها با دستان خالی بسیار امیدوار کننده است و باید در این زمینه بهتر ورود پیدا کنیم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه وضعیت ورزش در فریدونکنار به خوبی سازماندهی شده نیست، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وزارتخانه ورزش و جوانان بسیار مهم است اما از اعتبارهای کمی برخوردار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در ورزش فریدونکنار کار به صورت مردمی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: باید اصناف، شرکت‌ها و تولیدی را در ورزش مشارکت دهید تا بخشی از سود خود را به این هیئت‌های ورزشی بدهند.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاران بخش ورزشی را جدی گرفت، گفت: تا به امروز سرمایه گذاران این ریسک را نپذیرفته‌اند که که در ورزش فریدونکنار ورود پیدا کنند.

فرماندار فریدونکنار افزود: با تشکیل مجمع خیران ورزش یار می توانیم کمی اوضاع را بهتر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همچنان مشکل حقوقی استادیوم آزادی پابرجا است، اظهار کرد: با وضع موجود نمی‌توان کاری کرد و بهتر است به کمک خیران آغاز به ساخت و ساز کنیم و کسی نمی‌تواند در این استادیوم خلع ید بگیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل حقوقی یک تیم دو نفره تشکیل دادیم تا موضوع هر چه سریعتر برطرف شود.

فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختیارات شورا در بحث ۲ درصد ورزشی این نهاد نیز، گفت: دو درصد ورزشی از اختیارات شورای شهر است و از اعتبارات شورای شهر چیز غیر قانونی نمی‌بینم.

وی افزود: برای قانونمند کردن این دو درصد می‌توانیم از رئیس کمیسیون ورزشی دعوت کنیم و اداره ورزش هم یک لیست پیشنهادی بدهد تا اعتبارات  را برای توزیع پیشنهاد دهیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، از آغاز اعطای تسهیلات صندوق مهررضا برای کارآفرینی در فریدونکنار خبر داد و گفت: باید برای دریافت این تسهیلات ۷ ساله که ۱۰۰ میلیون تومان است طرح و برنامه داشته باشید.

ابراهیمی اظهار کرد: ورزش بانوان در فریدونکنار به خوبی باید فعال نیست و وضعیت سلامت بانوان در جامعه را مناسب نمی‌دانیم در حالیکه فضای ساحلی و پارک خوبی داریم و باید به آن توجه شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه این روزها نقطه عطف تاریخ سیاسی کشور است، خاطرنشان کرد: تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا شکسته و گشایش خوبی شده و بسته‌های اقتصادی خوبی دولت پیشنهاد داده است و از حالت رکود خارج می‌شویم.

فرماندار فریدونکنار گفت: این گشایش تاثیرات خوبی را بر روی ورزش می‌گذارد و امیدوارم بتوانیم هیئت‌های ورزشی بیشتری را فعال کنیم.

وی در پایان خواستار برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران در سالن شهدای فریدونکنار شد تا با دعوت از هنرمندان و ورزشکاران نامدار کشور و بلیط فروشی برای هیئت‌ها درآمدزایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا