رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

زیرساخت ورزش فریدونکنار در رده پایه مناسب نیست

بصیر، قهرمان کلیج در جمع روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری، گفت: ورزش مهمترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است و مسئولان باید به این امر کمک کنند.

وی تصریح کرد: ورزش موجب تربیت نسل پویا و با نشاط جامعه می‌شود و در فریدونکنار ورزش نمادی برای معرفی شهرستان است  و نیاز به حمایت دستگاه‌ها دارد تا شاهد تبلور قهرمانان و کشف استعداد جدید در فریدونکنار باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: امروز دو نفر از قهرمانان ما در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان به مدال‌های طلا و نقره رسیدند و این نشان دهنده طرفیت بالای این منطقه است.

وی با اشاره به راهیابی ناصر اسدی به اردوی تیم ملی تکواندو خبر داد و گفت: در رشته کاناپولو با اضفهان و استان‌های دیگر رقابت می کنیم که نشان دهنده ظرفیت بالای فریدونکنار است.

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از زیرساختارهای این شهرستان برای رشد ورزش در فریدونکنار مناسب نیست، خاطرنشان کرد: این امر به ویژه در ورزش‌های پایه‌ مانند تکواندو، کشتی و ژیمناستیک آماده نیست.

وی افزود: مشکل زمین ورزشی آزادی هنوز حل نشده و امیدواریم با حل معضلات آن به ورزش این شهرستان کمک کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: مکان اداره ورزش فریدونکنار در برابر این ورزشکاران و قهرمانان محقرانه است، در گذشته بودجه و سرانه ورزشی ما بسیار پائین بود و امسال نیز این مقدار کم را هم  قطع کردند.

کلیج در پایان خواستار تشکیل انجمن خیران ورزش‌یار در فریدونکنار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا