پایان سفر رئیس‌جمهور و آغاز گلایه‌ها/3؛

بازدید چند دقیقه‌ای معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از بندر فریدونکنار/ رفع مشکلات ۷ ساله بندر در ۷ دقیقه امکان‌پذیر نیست

بصیر، سفر رئیس‌جمهور به مازندران چند روزی است که به اتمام رسیده است و مردم استان در انتظار هستند تا با جذب فرابودجه ۹۹۱ میلیون تومانی برخی از مشکلات مازندران در شهرهای استان برطرف شود.

هیئت دولت در این سفر با تعدادی از وزرای و معاونان خود تقریبا در سراسر استان مازندران حاضر شدند تا از نزدیک با لمس مشکلات آنها راه حلی پیدا و آن را برطرف کنند.

همچنین برخی از شهرستان‌های استان نیز با رایزنی‌هایی که مسئولان آنها انجام دادند تعدادی از پروژه‌های مازندران نیز کلنگ خورد، همچنین تعدادی از آنها نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، در شهرستان فریدونکنار حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور میهمان مردم و مسئولان این شهرستان بود که با حضور در جلسه شورای اداری به دنبال شنیدن مشکلات و انتقال آن به رئیس‌جمهور برای رفع آن بود.

اما آنچه که در سفر این معاون جای گلایه گذاشته است و در محافل عمومی پذیرفتنی نیست حضور چند دقیقه‌ای انصاری در بندر فریدونکنار است، انصاری که با مشایعت امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان برای بازدید در بندر خصوصی فریدونکنار حاضر شد با سرعت هرچه تمام‌تر از بخشی از فضای فیزیکی این بندر در ماشین بازدید کرد و زحمت پیاده شدن را به خود نداد و تنها چند دقیقه در بندر ۶۰ هکتاری فریدونکنار حاضر بود.

شاید نتوان تقصیر این امر را به انصاری نسبت داد چرا که وی باید خود را به جلسه شورای اداری استان مازندران در ساعت مقرر می‌رساند اما این امر دلیل نمی‌شد که نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور از مهم‌ترین قطب اشتغالزایی جوانان این شهرستان که با مشکلات زیادی روبه‌رو است به راحتی بگذرد و کمتر از ۱۰ دقیقه و آن هم با خودرو مسیر را طی کند.

به گزارش بصیر، مردم فریدونکنار در حالی امید به اشتغالزایی بندر این شهرستان برای جوانان بومی دارند که مسئولان شهری و استانی کمترین حمایتی را از آنها صورت نمی‌دهند و به گفته امام‌جمعه فریدونکنار «کارشکنی‌های نامرئی مانع از فعال‌شدن بندر فریدونکنار است»، هرچند هنوز این دستان نامرئی برای مردم فریدونکنار رو نشده است اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا مشکل ۷ ساله بندر که بارها از سوی مسئولان مختلف فریاد زده شده است با ۷ دقیقه بازدید برطرف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا