برخورد قاطع با بدعت‌گذاری در عزاداری‌ها

بصیر ،عبدالرضا ناظری در حاشیه آیین معارفه فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، در خصوص اقدامات پلیس شرق استان تهران در ماه محرم، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: همه آماده شده‌ایم تا برای برگزاری عزاداری بزرگ در تاسوعا و عاشورای حسینی وارد میدان شویم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: عزاداری در این دو روز باید در شأن صاحب مجلس عزا و عزاداری واقعی حسینی باشد.

ناظری افزود: با جلساتی که با پیر غلامان اهل‌بیت (ع)، مداحان، بانیان هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی با کمک و همراهی ائمه جمعه، فرمانداران، سازمان تبلیغات اسلامی و … در تمام شهرستان‌های شرق استان تهران برگزار کردیم، تذکراتی که باید داده می‌شد، ارائه شده است.

وی ادامه داد: همه با هم در انتظار و آماده برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا بوده و در خدمت عزاداران هستیم؛ مسئولیت تأمین نظم و امنیت هیئت‌ها با بانیان، مداح‌ها و عزاداران است و ما نیز با تمام توان با همکارانمان در خدمت مردم هستیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: بستر مناسبی برای عزاداری حسینی در حوزه‌های ترافیک و نظم و امنیت فراهم خواهیم کرد.

ناظری تصریح کرد: فارغ از تأمین امنیت خدای‌نکرده اگر فردی بخواهد اخلالی در نظم عمومی انجام دهد یا اقداماتی مثل بدعت و موضوعاتی که در شأن عزاداران اباعبدالله الحسین (ع)‌ و شیعیان ایران اسلامی نیست و برخلاف قوانین و مقررات بوده، انجام دهد، برخوردی قاطع خواهیم کرد.

۵۹۸

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا