فرماندار فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

شورای شهر حق دارد توقعات خود را بیان کند/ بحث منطقه آزاد منتفی نیست

بصیر، مهرداد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز در خصوص بیان مشکلات بندر فریدونکنار در حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اظهار کرد: شورای شهر نماینده مردم است و در قالب تشکیلات اداری نمی توانیم آنها را محصور کنیم.

وی تصریح کرد: آنها توقعاتی دارند مختارند بیان کنند و و بیان گله‌ از حقوق اعضای شورای شهر است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از آنجایی که ۴ دوره نماینده مجلس بودند کاملا به اینگونه رفتارها واقف هستند و امروز نیز در جایگاه معاونت پارلمانی این گونه رفتارها را حس می‌کنند.

ابراهیمی افزود: در مسیر برگشت به جلسه شورای اداری استان در خصوص موضوعات مختلفی با انصاری صحبت شد که در موضوع منطقه آزاد با دو معاون رئیس جمهور در این خصوص رایزنی کرد.

وی در خصوص رد شدن یا نشدن اعلام منطقه آزد تجاری در مازندران، گفت: بحث منطقه آزاد هنوز منتفی نشده است.

فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه وعده شما در خصوص جاده سلامت چه شده است، اظهار کرد: احداث جاده سلامت از اختیارات شورای شهر است و برای این امر ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص دادیم اما این مبلغ برای پارک ۴ فصل در حال هزینه است.

وی افزود: با وجود اینکه این پروژه یکی از آمال و آرزوهای من است شورای شهر معتقد است که این امر برای سال‌ بعد انجام شود بنابراین در سال بعد نیز این امر را تاکید می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا