مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

معلمان پژوهنده فریدونکنار رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادند

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده همچون سال‌های گذشته در سطح شهرستان و استان برگزار شد که مجموعا ۲۷ طرح از مازندران به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: ازمجموع این طرح‌ها ۷ طرح از شهرستان فریدونکنار به مرحله کشوری راه پیدا کرد و سه طرح  نیز برگزیده استانی شد.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه این طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری بوده‌اند، تصریح کرد: ۱۷ نفر از معلمان پژوهنده فریدونکناری بر روی این ۱۰ طرح برگزیده کار کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار همچنین از کسب مقام نخست کشوری در جشنواره درس‌پژوهی از سوی معلمان فریدونکناری خبرداد و گفت: از بین سه طرح منتخب استان برای حضور در مرحله کشوری، یک طرح مختص به فریدونکنار بود که با مشارکت ۵ معلم این شهرستان موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

اسماعیل‌زاده اذعان داشت: استان مازندران نیز با درخشش این سه طرح از شهرستان‌های فریدونکنار، قائمشهر و نوشهر موفق به کسب عنوان نخست کشور شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به درخشش خوب معلمان این شهرستان در سال‌های مختلف مسابقات پژوهشی در سطح استان و کشور خاطرنشان  کرد: فرهنگیان فریدونکنار هر سال حرف‌های زیادی در زمینه پژوهش در سطح استان و کشور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا