رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار:

لایروبی شهرداری فریدونکنار محل تمرین ورزشکاران را تخریب کرده است

بصیر، حمید امامی‌فر در حاشیه استقبال از قهرمانان کانوپولوی آسیا در فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: این تیم برای نخستین بار با تمامی کمی و کاستی‌هایی که بود به رقابت‌های آسیایی اعزام شد و بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد.

وی با بیان اینکه نقش طهماسبی مربی تیم ملی کانوپولو در این افتخار ستودنی بوده است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و کشور نتیجه‌ای بهتر و در سطح جهانی بگیریم.

رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار خاطرنشان کرد: در این ورزش در فریدونکنار انرژی بسیار خوبی وجود دارد و من به عنوان حامی بارها این موضوع را مطرح کردم و اگر دست به دست هم دهیم شرایط خوبی به وجود می‌آید.

امامی‌فر با تاکید بر اینکه باید برای این ورزشکاران امکانات و فضای ورزشی مناسب‌تری ایجاد شود، اظهار کرد: حداقل ۲۵ درصد اعضای تیم ملی فریدونکناری بودند و باید به صورت ویژه به این شهرستان در تقسیم اعتبارات نگاه کنند.

وی با تبریک به طهماسبی و اسماعیل پور ورزشکاران ملی‌پوش کانوپولوی ایران، گفت: ما آماده‌ایم این ورزشکاران تمرینات خود را در بندر انجام دهند اما باید مورد موافقت تاتینا رئیس هیئت قایقرانی استان قرار بگیرد.

رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار افزود: فضای داخل بندر کوچک است اما و هرگونه کمکی نیز بخواهند ما آن را انجام می‌دهیم، با وجود اینکه من از مسئولان در این خصوص درخواست کردم هنوز پاسخی صحیحی دریافت نکرده‌ام.

امامی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا فضای مناسبی برای این ورزشکاران در فریدونکنار مهیا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فضای کنار رودخانه را برای سه بار و بار آخر با هزینه ۱۰ میلیون تومانی در سال گذشته هزینه کردیم اما این از اختیارات ما نیست.

وی اظهار کرد: در کار اصلاحی که شهرداری و شورای شهر در خصوص بار ترافیکی این منطقه انجام شد تغییراتی در این موضوع به وجود آمد اما انتظار می‌رفت یک هماهنگی با اداره ورزش صورت می‌دادند تا در زمان مناسب این کار صورت بگیرد.

رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار افزود: معمولا این کارهای اصلاحی در زمان اوج تمرین بچه‌ها صورت می‌پذیرفت که این امر ورزشکاران را با مشکل مواجه می‌کرد.

امامی‌فر خاطرنشان کرد: در لایروبی که صورت دادند اشکالاتی به وجود آمده و موجب تخریب اسکله شده است و این امر خود هزینه دارد و فضای کوچکی که ورزشکاران برای تمرین داشتند از بین رفت، انتظار داریم مسئولان شهرستان بیش از پیش در این زمینه ورود پیدا کنند تا بتوانیم محیطی سالم برای ورزشکاران فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا