سرمربی تیم ملی کانوپولوی جوانان ایران در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

جواز حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا را کسب کردیم

بصیر، جمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگاربصیرنیوز در حاشیه مراسم استقبال در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: سطح بازی‌ها بالا بود، تیم ها با قدرت زیادی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و به همین دلیل کار سختی در پیش داشتیم.

وی تصریح کرد: ۱۱ تیم در این رقابت‌ها حاضر بودند و تیم ایران توانست در نخستین حضورش بهترین مدال را کسب کند.

طهماسبی در پاسخ به خبرنگاربصیرنیوز مبنی بر اینکه ورزشکار فریدونکناری تیم ملی در رقابت‌ها چگونه حاضر شد، افزود: فاطمه اسماعیل‌پور بهترین مدافع تیم ملی ایران بود و به نظر من در این رقابت‌ها خوش درخشید.

مربی تیم ملی کانوپولوی جوانان جمهوری اسلامی ایران گفت: در گروه خود با سه تیم هم‌گروه شدیم و آن‌ها را شکست دادیم و در نیمه‌نهایی و فینال با غلبه بر سنگارپور کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم.

وی در پایان از کسب جواز تیم ملی جوانان کانوپولوی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا خبر داد و اظهار کرد: برای حضور در رقابت‌های جهانی منتظر دستور فدراسیون قایقرانی هستیم.

برای رقابت‌های جهانی ایتالیا آماده می‌شوم

فاطمه اسماعیل‌پور ملی‌پوش تیم جوانان کانوپولوی ایران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: سطح بازی‌ها بالا بود و با توجه به اینکه برای نخستین بار در رقابت‌های آسیایی شرکت کردم استرس زیادی داشتم اما چون تیم قدرتمندی داشتیم مطمئن بودیم که می‌توانیم مدال طلا به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: بازی نخست بسیار دشوار بود و با نتیجه نزدیک پیروز میدان شدیم اما در مسابقات بعد زمانی که مربی تیم با ملی‌پوشان صحبت کرد و سیستم ها را یکبار دیگر دوره کردیم باعث شد بازی‌های بعد راحت تر وارد زمین شویم.

این ملی‌پوش با تشکر از زحمات طهماسبی مربی تیم ملی کانوپولوی ایران، افزود: تلاش می‌کنم برای بازی‌های جام جهانی ایتالیا خود را آماده نگه دارم و در صورت صلاحدید با آمادگی کامل وارد این رقابت‌ها شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا