رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار مطرح کرد:

لزوم حضور باشکوه در مراسم ۱۳ آبان در فریدونکنار

بصیر، جت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: هشتمین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی فریدونکنار با حضور اعضاء در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در اداره تبلیغات حرکت در مسیر شریعت و قانون است و در پیگیری امور مختلف، مراسم و برنامه‌ها باید شرایط زمانی، مکانی، آمادگی های محلی و منطقه ای را برای پذیرش و استقبال در نظر بگیریم.

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری هشتمین جلسه ماهانه کانون مداحان و شاعران مذهبی در این شهرستان خبر داد، خاطرنشان کرد: در بحث کلاس‌های عمومی در مداحی زمان، مکان و آموزش بسیار مهم و تاثیرگذار است و نوع برخوردهای مسئولان در این کلاس‌ها جاذبه یا دافعه ایجاد می‌کند.

ابراهیم‌نژاد همچنین از هشتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در فریدونکنار با حضور اعضای این ستاد به میزبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: از نکات ارزشمند و کلیدی که هم امام راحل(ره) و هم رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشت وحدت کلمه بود که باعث پیشرفت و ترقی جوامع بشری می‌شود.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است که باید برای هر چه بهتر برگزار کردن آن تمامی ادارات در قالب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تلاش و همکاری کنند.

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نماز ظهر عاشورا در مساجد و تکایای این شهرستان خبر داد و یادآور شد:  نماز جماعت ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت پس از برگزاری دسته جات عزاداری در سطح مساجد و تکایای شهر و روستای فریدونکنار با حضور شیفتگان آن حضرت و با شکوه فراوان برگزار شد.

ابراهیم نژاد خاطرنشان کرد: همان‌گونه که امام حسین (ع) در میدان کارزار و نبرد نابرابر در روز عاشورا آن نماز خونین و باشکوه را اقامه کرد، خود تاکید بر اهمیت فلسفه نماز و اقامه جماعت آن است که آن حضرت با این عمل خود آن را بر سینه تاریخ ثبت و درج می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا