اختصاصی/ حجت الاسلام جلالی در نماز جمعه فریدونکنار تاکید کرد

مقابله با روزه خواری علنی/ دولت عراق فریب نرمش سیاسی آمریکا را نخورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در خطبه های نماز سیاسی، عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان ضمن بیان این مطلب با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و برکت الهی است، باید خود را از قبل برای این مهمانی بزرگ آماده کرده باشیم.

وی با بیان اینکه نباید در مقابل روزه خواری علنی چشم پوشی کنیم، اذعان داشت: هیچ قدرتی اعم از رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر و یا هر شخص دیگری نمی تواند روزه خواری علنی را مجاز اعلام کند و هر کسی اینگونه سخن بگوید صددرصد غلط است.

جلالی با اشاره به اینکه مسافر نیز نباید در این شهرستان روزه خواری علنی کند، عنوان داشت: مردم و ارگان های زیربط موظفند در صورت مشاهده با این افراد برخورد کنند و تذکر دهند، در کنار دریا نیز نباید روزه خواری علنی صورت پذیرد، هرکس کوتاهی کند نزد خداوند مسئول است و باید پاسخگو باشد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به فرارسیدن سالروز ۶ تیر و ترور مقام معظم رهبری و محکوم نمودن جنایت منافقین، خاطرنشان کرد: رهبری افتخار همه جانبازان و یادگار مکتب امام سکاندار کشتی انقلاب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن ۷ تیر روز قوه قضائیه با اشاره به فرموده های مقام عظمای ولایت در دیدار با عوامل این قوه، اظهار داشت: بنابر فرموده رهبری نشست های سه قوه باید با یکدیگر بیشتر شود تا وفاق و همدلی ها گسترش یابد و به مصالح ملی توجه بیشتری گردد.

جلالی ادامه داد: با توجه به فرموده های رهبری گه ما مخالف دخالت آمریکا در جریان عراق هستیم، همه می دانیم که نیازی به دخالت آمریکا در عراق نیست، مسئولین و دولتمردان عراق نباید فریب نرمش سیاسی آمریکا را بخورند، آمریکا خود بازیگر منطقه است و داعش از عوامل آنهاست، مرجعیت دینی، مردم و دولت عراق خود توان پایان دادن به این جنگ را دارند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه آمریکا خود متعهد شد تا در عراق جلوی تجاوز را بگیرد اما متجاوزان وارد این کشور شدند، گفت: شما که از آزادی و دموکراسی دم می زنید، چرا به آقای مالکی که با انتخابات روی کار آمد می گوئید کنار برود یا اینکه در پست خود بی حرکت بماند.

وی افزود: پس از انتخابات سوریه که بشار اسد با بیش از ۸۰ درصد آرا منتخب مردم شد داعش و النصره شکست سنگینی را متحمل شدند و برای جبران این شکست به خاک عراق آمدند، سوال ما از داعش که ادعای ایجاد یک حکومت اسلامی را دارد این است که مگر خاک مسلمانان از سوی اسرائیلی ها غصب نشده چرا به اسرائیل برای پس گرفتن خاک مسلمانان حمله نمی کنند؟

 

جلالی ادامه داد: پاسخ کاملا روشن است، سلاح های اسرائیلی و آمریکایی در اختیار آنهاست و آنها مزدوران اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا هستند، آنها می خواهند بگویند جنگ در بین شیعه ها و اهل تسنن است اما اینطور نیست چرا که این مزدوران از طریق اسرائیل و آمریکا مامور به جنایت شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا