شاکیان پرونده تجاوز به عنف در قزوین یک مرد و زن هستند

بصیر ،جمال انصاری اظهار داشت: مدعیان و شاکیان پرونده تجاوز به عنف در این استان تنها یک مرد و زن هستند و موارد مطرح شده در پایگاه‌های خبری و سایت‌ها کذب است.

این مسئول ادامه داد: این موضوع به یک ماه قبل در منطقه تفریحی باراجین بازمی‌گردد و مدعی و شاکی در این پرونده که به عنوان تجاوز به عنف مطرح شده یک زن و مرد هستند. به گفته وی ادعاهایی که در این پرونده مطرح شده؛ آدم‌ربایی، تجاوز به عنف، سرقت گوشی همراه ضرب و جرح بوده است.

انصاری عنوان کرد: به طور طبیعی تعداد متهمان این پرونده ۵ و ۶ نفر هستند و در حال حاضر چهار نفر در این پرونده در بازداشت موقت به سر می‌برند. رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: بخش مربوط به تجاوز به عنف این پرونده که خبرهای متفاوت و غیر‌واقعی از آن منتشر شده، در حال حاضر تفکیک شده و به طور جداگانه در دادگاه کیفری یک استان و با همین تعداد فرد بازداشت شده در مرحله تکمیل تحقیقات است.

وی عنوان کرد: سایر بخش‌های این پرونده هم که شامل آدم‌ربایی، سرقت به عنف، گوشی همراه و ضرب و جرح است، در حال حاضر در دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان در حال تکمیل تحقیقات است.

به گفته انصاری این بخش از پرونده‌خواه و ناخواه پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست می‌تواند به دادگاه کیفری یک استان برای رسیدگی بیشتر ارسال شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و مسائل مرتبط با این موضع که در روزهای گذشته توسط برخی از پایگاه‌های خبری و در سایت‌های مجازی مطرح شده مورد تأیید ما نیست و به طور طبیعی استراتژی قوه قضائیه در برخورد با مسائلی که به این شکل است و ادعایی‌هایی که مطرح می‌شود، بررسی دقیق و به دور از حاشیه است.

انصاری عنوان کرد: چنانچه ادعاهای مطرح شده در موادی که عنوان شد بر دادگاه احراز شود، نگاه قانون‌گذار و سیاست دستگاه قضا در استان هم در این موضوع مشخصا برخوردی است و با قاطعیت برخورد لازم با افراد متعرض و متجری صورت می‌گیرد.

وی بحث مسلحانه بودن افراد دستگیر شده مرتبط با این پرونده را رد و تکذیب کرد و گفت: غیر از آن میزان اطلاعاتی که داده شد، سایر مواردی که در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح شده، به نظر می‌رسد بخشی از آن صرفا برای جذب مخاطب بوده و از این پس روابط عمومی دادگستری استان مرجع اطلاع‌رسانی در این موضع خواهد بود که مردم می‌توانند از این طریق اطلاعات لازم در خصوص این پرونده را بگیرند.

گفتنی است، امروز و روز گذشته برخی از سایت‌های مجازی و پایگاه‌های خبری در خبرهایی جداگانه از یک باند ۸ نفره خبر داده بودند که حدود دو ماه قبل در چند حمله جداگانه به تعدادی زن و دختر جوان که برای تفریح به منطقه زرشک و کامان که در ۱۰ کیلومتری شمال شهر قزوین و در منطقه باراجین قرار دارد، تجاوز کرده بودند.

الف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا