نفوذ سیاسی یعنی روی کار آمدن افراد دلداده به غرب/عواقب نفوذ دشمن در کشور فاجعه بار خواهد بود

بصیر، مهرداد بذر پاش به ابعاد مختلف نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد افزود: به طور کلی نفوذ ۳ رکن دارد: نفوذ اقتصادی،فرهنگی و سیاسی ممکن است در داخل کشور رخ د

نفوذ در حوزه اقتصاد تا جایی اتفاق می افتد که تولید کننده هم ترجیح می دهد تولید را کنار بگذارد

وی به تشریح نفوذ در حوزه اقتصادی پرداخت و ابرازد اشتش

بذرپاش ادامه داد: این نفوذ تاجایی است که خود تولید کننده هم ترجیح می دهد که سرمایه خود را در راه واردات نهاده و تولید را کنار بگذارد ودر این صورت کشور روز به روز وابسته تر شده و قدرت تعیین و تکلیف در هیچ موضوع اقتصادی را نخواهد داشت .

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین نیاز کشور به ارز چند برابر شده و در این نیاز که رایج ترین آن دلار است، وقتی که واردات زیاد می شود یعنی حد تقاضای دلار افزایش یافته و طبیعتا نیاز کشور به ارزهای خارجی نسبت به گذشته بسیار بیشتر می شود و عوارض و عواقب آن در اشتغال فاجعه بار خواهد بود و همین نرخ بیکاری که امروز قابل قبول نیست چند برابر خواهد شد.

نفوذ سیاسی دشمن از طریق روی کار آمدن افراد وابسته و دلداده غرب در ارکان دولتی

بذر پاش به نفوذ در حوزه سیاسی  نیز اشاره کرد .و گفت: از طریق روی کار آمدن افراد وابسته و دلداده غرب در ارکان دولتی به همه بخش های کشور چه اجرایی و چه قانونی بستر و زمینه بروز این نوع سیاست ها ( غربی) افزایش خواهد یافت.

وی ابراز داشت: وقتی مسئولی بر سرکار باشد و یا بیایید که تمام فکر و ذهن آن راضی کردن طرف غربی باشد طبیعتا بیشترین استعداد را خواهد داشت تا فرش قرمز گسترده تری را پیش پای آنها پهن کند، که کشور را در همه ابعاد وحتی خدای نکرده شاید بیشتر از زمان رژیم سابق به غرب وابسته تر کند.

دشمن نفوذ خودرا درلوای حرف های شیک و زر ورق پیچی شده ارائه می کند

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ابعاد مختلف نفوذ دشمن در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل تحقیر فرهنگ ملی و مذهبی ما و به تمسخر گرفتن روحیه خود باوری و ترویج روحیه وابستگی و نادیده گرفتن سابقه طولانی ملی و مذهبی این کشور همراه با بی اعتبار سازی نماد های هویت بخش ما، سابقه درخشان این ملت در رشد و پیشرفت به ویژه پس از انقلاب بستر و محیط را برای قشر جوان و  پذیرش تفکرات وادادگانه و ذلیلانه تر آماده می کند.

بذرپاش عنوان کرد: البته آن را درلوای حرف های شیک و زر ورق پیچی شده ارائه می کند یا به نوعی چهره طرف مقابل را برای مردم و جوانان ما بزک می کند .

وی ادامه داد: البته تاریخ ما از این نوع افراد زیاد داشته است، از تقی زاده ها ملت ما درس فراوانی گرفته است.از کشف حجاب های زمان رضا شاه که به بهانه رشد و  پیشرفت اتفاق می افتاد تا تحمیل کاپیتولاسیون به بهانه تامین امنیت کشور اتفاق می افتاد را این ملت در حافظه تاریخی خود نگهداشته است.

بذرپاش تصریح کرد: همواره وابسته کردن این کشور به ویژه در دوران قاجار و پهلوی با شعار های زیبای اتصال به جامعه جهانی صورت می گرفت، حالا بعضی ها کیسانه و زیرکانه این کار را می کردند و برخی هم خیلی زمخت و مستقیم این کار را انجام می دادند مانند استفاده اجباری از کلاه پهلوی .

برای مقابله با جریان نفوذ باید عمق فاجعه را خوب شناخت

وی ادامه داد: در حال حاضر کارگردانان پروژه نفوذ با بهره گیری از تجارب گذشتگان این کشور در سطوح بالاتری عمل می کنند و حواسشان هم جمع است که خیلی مستقیم که باعث دل زدگی شود اقدام نکنند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: برای مقابله با این جریان چه در داخل و چه در بیرون باید عمق فاجعه را خوب شناخت و برای مردم تشریح کرد، زیرا مردم بهترین تصمیمات را خواهند گرفت.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا