خبر استیضاح قالیباف صحت دارد؟

بصیر ،قدرت گودرزی در واکنش به خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌های اقتصادی کشور مبنی بر فضای رایزنی در شورای شهر به منظور استیضاح شهردار تهران اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد. من در جلسات شورای شهر حضور دارم و نشنیدم که از طرف اعضای شورای شهر درخواستی برای استیضاح شهردار تهران مطرح شود. در واقع اصلا دلیلی برای مطرح کردن این درحواست وجود ندارد.

وی در توضیح ابهامات مالی مطرح شده در خصوص حسابرسی ۱۲ شرکت زیر مجموعه شهرداری در سال ۹۲ افزود: حسابرس‌هایی که در شهرداری فعالیت می‌کنند در واقع از همان شرکتی هستند که حسابرس‌های شورای شهر در آن فعالیت می‌کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: البته اختلاف نظرهایی همیشه بین حسابرس‌ها وجود دارد. ممکن است از نظر حسابرس شهرداری یک حساب مطلوب و از نظر حسابرس شورا یک حساب مشروط باشد که البته این حساب‌ها در حال بررسی هستند.

گودرزی توضیح داد: هیچ سالی بحث حسابرسی شرکت‌ها در شورای شهر مطرح نمی‌شد و در واقع بیان این موضوع به این معناست که شهرداری تهران آمادگی لازم برای بررسی شفافیت مالی را دارد و هم اکنون صورت‌های مالی در شورا مطرح و بررسی می‌شود.

آخرین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا