وقتی معنای تدبیر تغییر می‌کند؛

تغییر مدیر گردشگری در حین برگزاری همایش راهکارهای توسعه فریدونکنار

بصیر، غلامرضا چشمه‌نور رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری فریدونکنار به صورت ناگهانی و در حالیکه فریدونکنار میزبان نخستین همایش بررسی راهکارهای توسعه این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر اردوگاه شهید رجایی بود، تودیع و فردی جدید به این جایگاه منصوب شد.

این در حالی بود که بیسترین محورهای ارائه شده مقالات به این همایش مباحث گردشگری، اقتصادی و صنعت توریسم بود و راهکارهای ارائه شده مناسبی در روز برگزاری این همایش ارائه شد.

در حالیکه حضور رئیس میراث فرهنگی و گردشگری می‌توانست بسیار مفید و برای آینده صنعت توریسم و در راستای آن رونق گردشگری، اقتصاد منطقه و افزایش اشتغال برای جوانان فریدونکناری بسیار مهم و موثر باشد، با تدبیر مسئولان دولت، به صورت ناگهانی این تغییر ایجاد شد.

البته این برای نخستین بار نیست که در چند ماه اخیر این شهرستان شاهد تغییر مدیران ادارات و نهادهای خود شده که با نقدهای بسیار زیادی روبه‌رو بوده است.

غلامرضا علیپور مدیر کمیته امداد فریدونکنار پس از تودیع از این شهرستان به سمت ریاست کمیته امداد شهرستان آمل رسید، خدابخش‌پور مدیر امور توزیع آب فریدونکنار پس از حضور در بابل، مدیر نمونه کشور شد، اسماعیلی رئیس اداره گاز فریدونکنار به سمت ریاست این امور در نور منصوب شد، همچنین امیرحسین فلاحت‌پیشه از نمایندگی فریدونکنار تودیع و به ریاست اداره فرهنگ ارشاد بابلسر رسید.

با وجود آنکه تغییر مدیران از سوی مسئولان پس از تغییر دولت یک امر بدیهی و معمول است اما باید توجه شود تا مسئولانی که توانایی بالایی در پست و سمت مدیریتی خود را دارند در حوزه مسئولیت خود بمانند و با نگاهی فراحزبی با آنها برخورد شود، همان نگاهی که دولت تدبیر بارها بر آن تاکید کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا