پارلمان دهم/ قربانعلی خبازی‌کناری؛

اکنون زمان تغییر ذائقه ی انتخاباتی مردم بابلسر و فریدونکنار است

photo_2015-11-17_01-19-11

بصیر، زمان در حال گذر است و هر چه می گذرد گرمای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی داغ تر می‌شود.
مردم ایران هفتم اسفند ماه امسال پای صندوق های رای می روند تا برای چهار سال دیگر نماینده خود در مجلس را انتخاب کنند، در این میان ذائقه های متفاوتی وجود دارد به طور مثال در انتخابات دوره گذشته از حوزه انتخابیه نور و محمود آباد مردم انتخاب دیرینه خود را تغییر داده و به جای ناطق نوری فیاضی را راهی ساختمان سبز بهارستان کردند و در آمل مردم مجددا به ابقاء عزت الله یوسفیان در مجلس رای دادند، در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار که نتیجه آن از شائبه های فراوانی برخوردار بود مجددا نام مقداد نجف نژاد از صندوق آرا بیرون آمد ، نامی که برای چندمین بار از حوزه بابلسر و فریدونکنار مامور به انجام وظیفه در پارلمان می شود.
امسال اما وضعیت مقداد نجف نژاد بعد از حواشی که به دلیل صحبت های احمد توکلی پیرامون وی در مجلس اتفاق افتاد و حاشیه های او در زمان سفر وزیر بهداشت به بابلسر ، متفاوت تر از تمامی دوره های گذشته است. اکنون مقداد خود را تنهاتر از گذشته در وسط میدان می بیند اما با این همه او مجددا خود را آماده حضور در میدان انتخابات می کند و این بی دلیل نیست!
شاید بتوان گفت حتی با وجود تکثر کاندیداهای احتمالی این دوره نسبت به دوره گذشته همچنان دو قطبی میان او و سردار ولی الله نانواکناری برقرار است.
اما امسال برخلاف دوره گذشته در کنار دو قطبی سردار_ مقداد دو کاندیدا جوان هم از بابلسر و فریدونکنار حضور خواهند داشت که رقابت تنگاتنگی برای چهره شدن در این منطقه دارند.
داوود اکبر زاده و علی اکبر غلامیان در حالی از مدت ها فضاسازی خود برای شرکت در انتخابات را آغاز کرده اند که زمزمه های رد صلاحیت شدن مقداد به دلیل حواشی که بین او و توکلی در مجلس به وجود آمد شامه افرادی مانند انتظار مهدی، تقی زاده، هاشم ورزی و… را تیز نگه داشته است تا در موقع لزوم پا به عرصه انتخابات بگذارند.
با تمام این تفاصیل فرضیه ای که محتمل تر از بقیه به نظر می رسد تکرار دو قطبی سردار ولی الله نانوا کناری و مقداد نجف نژاد در این دوره از انتخابات در حوزه بابلسر و فریدونکنار است.
باید منتظر ماند و دید که با وجود محکومیت قضایی مقداد و تغییر دولتی که سیاست هایش برخلاف دولت قبل قرابت کمتری با سیاست های مقداد دارد، مردم منطقه بابلسر و فریدونکنار باز هم وی را به عنوان نماینده خود بر می گزینند یا همای سعادت این بار بر شانه سردار خطه ای مبارک می نشیند؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا