سپاه برنامه مدونی برای مقابله با توطئه های دشمنان دارد

بصیر ،سردار محمدحسین بابایی ظهر پنج‌شنبه در مراسم کلنگ زنی ساختمان بسیج اساتید استان مازندران در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری بابیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری دارای مبانی عقلانی و وحیانی هستند، اظهار داشت: طرح نسل‌کشی شیعه در سوریه و عراق با کمک داعش از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی و طراحی‌شده و طرح نفوذ دشمن در کشور از قبل طراحی و طولانی‌مدت است.

وی تصریح کرد: طرح برنامه‌ریزی‌شده داعش از سال ۸۳  و بروز طالبان نیز طرحی بود که آمریکا با همکاری برخی از عناصر خودفروخته در پاکستان طراحی کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه برنامه نفوذ هم از قبل طراحی‌شده بود، افزود: این طرح در حال اجراست و دشمن در تلاش است این طرح را با استفاده از عوامل داخلی در کشور اجرایی کند و برخی از افرادی که در طرح نفوذ با  دشمن همکاری می‌کردند حقوق‌بگیر آمریکا هستند و این طرح برای براندازی جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های نامناسب تعدادی افراد ناآگاه و حتی دست‌اندرکار دراین‌ارتباط، افزود: بعضی موضع‌گیری ها به صورت نسنجیده دراین‌ارتباط انجام‌شده ولی مباحث مطرح‌شده در ارتباط بانفوذ مبنی بر اطلاعات صددرصدی بود.

بابایی بابیان اینکه سپاه پاسداران تحت نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، اذعان داشت: سپاه وابسته به هیچ جناح  و فردی نیست و هر جناح و فردی که بیشتر پیگیر منویات رهبر انقلاب اسلامی باشد از سپاه نمره دریافت می‌کند.

وی به اشاره به مسئولیت سنگین بسیج اساتید در کشور گفت: بسیج اساتید مسئولیت سنگینی در کشور دارد به دلیل اینکه دشمن تاکتیک خود را در حوزه جنگ با جمهوری اسلامی تغییر داد.

بابایی بابیان اینکه جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی ازجمله جنگ‌های بود که دشمن برای براندازی کشور طراحی کرد، اذعان داشت: دشمن از طریق جنگ‌های مختلف برای براندازی کشور بپا خواست و موفق نبود و  در حال حاضر دشمن با طرح مذاکره و تعامل با نظام ایران تلاش دارد که انقلاب اسلامی را به دامن غرب بازگرداند و این فرایند نیز در ۱۰ سال گذشته تاکنون برنامه‌ریزی‌شده بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه اساتید، فرماندهان و دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند، گفت: باید برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن طرح مناسبی در حوزه‌های مختلف ایجاد شود.

بابایی بابیان اینکه در مبارزه با دشمن باید سلایق سیاسی را کنار گذارد، اظهار داشت: دشمن با اصل انقلاب اسلامی ایران مخالف است و تلاش دارد به هر صورتی طرح براندازی خود را اجرایی کند.

وی با اعلام اینکه نقشه جنگ اقتصادی دشمن به رهبری آمریکا توسط انگلیس، آلمان و فرانسه در حال اجرا است، تصریح کرد: برای مبارزه با دشمن باید به ولایت‌فقیه اعتماد دوچندان داشته باشیم چراکه حفظ اصل انقلاب اسلامی ایران برای سپاه‌داری اهمیت است.

بابایی بابیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی برای مبارزه با دشمن در کشور ایجادشده است، افزود: همه طرح‌ها و توطئه‌های دشمن در کشور با اتحاد و همدلی مردم نقش بر آب می‌شود.

گلوگاه ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا