کشف بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر

بصیر ،سردار احمد علی گودرزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان مُهر با استفاده از سگ های مواد یاب، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در جاده شهرستان جم – شیراز کردند.
وی بیان کرد: در هنگام ایست و بازرسی هایی که در مسیر یاد شده انجام شد، دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و سمند که حامل موادمخدر بودند شناسایی و توقیف شدند و در بازرسی از آنها ۱۰۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد و در ارتباط با این مواد سه نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان نیز پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل موادمخدر در اطراف این شهرستان با استقرار در طول مسیر خودرو، آن را متوقف و در بازرسی از آن ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و راننده این وسیله نقلیه را دستگیر کردند.
گودرزی ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان شیراز، پس از شناسایی منزل یکی از قاچاقچیان موادمخدر در جنوب این شهرستان در بازرسی از آن ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فسا نیز یک دستگاه خودرو پژو پارس را که حامل یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک بود، توقیف و راننده و سرنشین این وسیله نقلیه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان مُهر نیز یک قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به او ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

بولتن نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا