آخرین جزئیات محورهای مسدود شده کشور

بصیر ،یاسر خالقی با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف و کولاک برخی محورها مسدود شده است، گفت: محور هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه قزوین-رشت برای وسایل نقلیه سبک، جاده قدیم قزوین-رشت، آزادراه زنجان-قزوین، محور قزوین-همدان، آزادراه همدان-ساوه و آزادراه ساوه-تهران تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین محور شمشک-دیزین، سمنان-دامغان در محدوده گردوان آهوان، بیجار-زنجان، شاهرود-آزادشهر، شاهرود-تسکستان، زنجان-تهم، سقز-مریوان، زنجان-بیجار، سه راهی دیواندره-بیجار، درگز-قوچان برای وسایل نقلیه سنگین، پونل-خلخال، قرامان-پاوه، سروآباد-پاوه، زنجان-چورزق هم تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌ها با تاکید بر اینکه مسافران از تردد غیر ضروری در محورهای برف گیر خودداری کنند، افزود: تردد در محورهای استان‌های قزوین، زنجان، همدان، لرستان، مرکزی، مازندران، گیلان، سمنان، گلستان، قم، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری به صورت نیمه سنگین در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه حتما رانندگان در گردنه های این محورها با زنجیر چرخ تردد کنند، گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در این محورها امکان پذیر نیست و حتی الامکان هم مردم از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

رجا نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا