در دانشگاه رازی کرمانشاه رخ داد؛

وارونه‌نمایی رسانه‌های اجاره‌ای در مورد یک برنامه روز دانشجو

بصیر ،در حاشیه لغو پرواز سید عباس نبوی، سخنران ویژه مراسم روز دانشجوی دانشگاه کرمانشاه به دلیل برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، رسانه‌های وابسته به عناصر ورشکسته و جریانات مطرود مردم کوشیدند تا با وارونه جلوه دادن ماجرا اقدام به خودزنی سیاسی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمانشاه، این رسانه‌ها در یک گاف عجیب رسانه ای در تلاش بودند تا علت عدم حضور نبوی در دانشگاه کرمانشاه را  آن‌چه “اعتراض دانشجویان آزادی‌خواه” می‌نامیدند معرفی کرده و ماجرا را به شکل دیگری نمایش دادند. در حالی که علت لغو سخنرانی نبوی، برودت هوا و کنسل شدن پرواز وی عنوان شده بود.

برخی ناظرین سیاسی معتقدند این دست خبرسازی‌ها بی ارتباط با طرح و برنامه‌های این عناصر افراطی برای بر هم زدن فضای دانشگاه و ایجاد آشوب و اختلال در امنیت استان نیست. نقشه‌هایی که با توجه به لغو سخنرانی مهمان مدعو در دانشگاه نقش بر آب شد. به هرترتیب به نظر می‌رسد انتشار اکاذیبی از این دست بیشتر از آنکه ریشه در واقعیت های میدانی دانشگاه داشته باشد، ناشی از نومیدی و ورشکستگی این جریانات است. گفتنی است خودزنی سیاسی این روزها به کارویژه عناصر افراطی اصلاح‌طلب در دانشگاه های مختلف کشور تبدیل شده است.

هم‌چنین گفتنی است سخنرانی سید عباس نبوی قرار بود به همت انجمن اسلامی و به مناسبت روز دانشجو برگزار شود که به دلیل برودت هوا و لغو سفر ایشان برگزار نشد.

لازم به ذکر است سخنرانی مراسم روز دانشجو دانشگاه رازی توسط دکتر حسن آبادی صورت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا