معیار انتخابات خبرگان نباید بر عناوین افراد باشد/نباید به ابلاغ کاندیداها که مثلاً از سوی رهبری مسئولیت دارند، رأی داد

بصیر، آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه دین خداوند محدود به یک زمان نبوده و برای همه تاریخ بشریت است، اظهار کرد: دین خداوند برای همه بشریت نورانیت دارد و همه موجودات می‌توانند از موقوفات بهره‌گیری کنند.

وی با عنوان اینکه امروزه مسلمانان به جرم زیارت امام حسین (ع) به شهادت می‌رسند، ادامه داد: عوامل استکبار جهانی دست از شیطنت برنمی‌دارند و همه‌ساله شاهد شهادت تعداد زیادی از زائران در سوریه و عراق هستیم.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان حق و باطل دو اندیشه و فرهنگ رودروی هم هستند و پایان ندارند، خاطرنشان کرد: پایان حق و باطل تنها در انقراض عالم است.

معلمی حضور در صحنه انتخابات را وظیفه ملی و مذهبی دانست و اضافه کرد: مهم‌ترین اصل در انتخابات اصل حضور است و هر کسی که پسندیده شد، باید منتخب شود.

وی بیان کرد: مهم تشخیص انسان است که فرد رأی‎دهنده با بررسی عملکرد نمایندگان رأی دهد و یا با مشورت و نظرخواهی فرد منتخب خود را انتخاب کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امانتی است برای ما که باید به آیندگان دهیم، افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری معیار را بر عناوین افراد قرار ندهیم.

معلمی با بیان اینکه معیار ما برای انتخابات باید شایستگی‌ها، ارزش‌های ذاتی و عملکرد افراد باشد، تصریح کرد: نباید به ابلاغ کاندیداها که مثلاً استاندار هستند یا از سوی رهبری مسئولیت دارند رأی داد، بلکه باید به عملکرد و شایستگی‌ها توجه شود.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان گفت: بر شایستگی افراد تأکید دارم و هر کسی لیاقت دارد، باید از سوی مردم منتخب شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا