اختصاصی بصیرنیوز؛

بازگشت سیدحسین پس از ۳۱ سال/ سند افتخاری دیگر بر دستان فریدونکناری‌ها تشییع شد

بصیر، سیدحسین هم آمد، پس از ۳۱ سال به شهرش فریدونکنار بازگشت، فریدونکناری که همچنان منتظر بازگشت دیگر شهدای گمنام خود است، پس از تفحص شهید مسلم رسولی‌کناری در سال ۹۴، امسال فریدونکنار میزبان شهید دیگری از جنس گمنام‌های آسمانی بود.

شهید سیدحسین عباس‌زاده شهید تازه شناسایی شده فریدونکناری است که دوباره عطر و بوی خاصی به این شهرستان بخشید.

چه روز باشکوهی در فریدونکنار و در مراسم تشیع این شهید بزرگوار رقم خورد، دوباره حس و حال روزهای تشییع شهدا در این شهرستان زنده شد، همه آمده بودند، مردم و مسئولان پا به پای یکدیگر برای بدرقه سیدحسین از ساعات ابتدایی صبح شنبه همزمان با شهادت نگین انگشتری آسمان امامت و ولایت در ایران اسلامی امام رضا(ع) حاضر بودند.

ایستگاه‌های صلواتی از مردمی که از ساعات ابتدایی امروز خود را به محل آغاز مراسم تشییع رسانده بودند پذیرایی می‌کردند، خبرنگارن و عکاسان زیادی از صدا و سیما و خبرگزاری‌های مختلف برای پوشش این مراسم باشکوه نیز خود را به فریدونکنار رساندند.

دادستان مرکز استان، نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید مازندران، مسئولان شهرستانی و روسای برخی ادارات و نهادهای فریدونکنار برخی از مسئولانی بودند که خود را در این مراسم با حضورشان سهیم کردند.

مردم نیز همانند تمامی روزها و مناسبت‌های گذشته در صحنه بودند، این حضور مردم چه پرشور بود، این حضور حتی به روستای سوته محل تدفین این شهید بزرگوار نیز کشیده شد، حضوری پرشور در مراسمی باشکوه.

گروه موزیک ارتش نیز با هنرنمائی خود فضایی غم‌انگیزتری را بر محیط مراسم تشییع حاکم کرده بود.

در نبود پدر و مادر این شهید بزرگوار که چند سال پیش دار فانی را وداع کرده بودند خواهران سیدحسین سنگ تمام گذاشتند، هرچند امروز تمام سوته یا بهتر است بگوئیم تمام فریدونکنار سنگ تمام گذاشتند.

باز هم با تشییع امروز مردم فریدونکنار ثابت کردند که نام شهید هموراه در این شهرستان زنده است و گرامی‌داشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهید در خون آنها جریان دارد.

باید به وجود چنین مردمی افتخار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا