راهکاری برای شارژ باتری گوشی در کمترین زمان

بصیر ،برای همه ما این موقعیت پیش آمده است که دقیقا در جلوی درب منزل و هنگام خروج، به گوشی هوشمند خود نگاه میکنیم و متوجه میشویم که کمتر از ۱۰ درصد شارژ باقی دارد. از آنجایی که با این میزان انرژی کار زیادی نمیتوان کرد، چه باید کرد تا در کمترین زمان ممکن گوشی هوشمند خود را تا حداکثر شارژ کنیم؟ این روش ها برای شارژ سریع هوشمند شما کمک بسیاری میکند.

راهکاری برای شارژ باتری گوشی در کمترین زمان

شارژ سریع گوشی هوشمند به چند فاکتور اساسی وابسته است و هرچند شرکت های سازنده اکنون از تکنولوژی های جدید برای این موضوع بهره میگیرند، اما چند روش ساده و کاربردی وجود دارد که به وسیله آنها میتوان گوشی هوشمند را سریع تر شارژ کرد.

از شارژر اصلی استفاده کنید

اگرچه شارژر Mini USB اکنون به سک شارژر استاندارد تقریبا جهانی تبدیل شده است، اما این به این معنی نیست که هر شارژری مناسب گوشی هوشمند شما است. بهترین راه برای سریع تر شارژ شدن هوشمند استفاده از برق شهری با شارژر مخصوص هوشمند است. البته این موضوع برای همه حالت ها صادق نیتس. مثلا تنها به این دلیل که هوشمند شما از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار است به این معنی نیست که شارژر هوشمند شما از این تکنولوژی نهایت استفاده را میبرد. اکنون LG G4 مجهز به سیستم شارژ سریع است اما شارژر همراه آن این قابلیت را پشتیبانی نمیکند.

بردن گوشی به حالت Airplane

هرچقدر در زمان شارژ گوشی هوشمند شما کار بیشتری صورت دهد، زمان بیشتری برای شارژ آن لازم است. با بردن گوشی به حالت Airplane گوشی شما تمامی سرویس های ارتباطی را قطع میکند و در نتیجه شارژ هوشمند شما سریع تر خواهد بود.

خاموش کردن گوشی

اگر کار خاصی با گوشی خود ندارید، بهترین کاری که برای سرع تر شارژ شدن آن میتوانید بکنید این است که آن را خاموش کنید. به این ترتیب همه ارنژی برق مستقیما صرف شارژ باتری گوشی شما خواهد شد.

استفاده از یک کابل USB مطمئن

برا داشتن بهترین و سریع ترین شارژ سعی کنید حتما از کابل USB ارائه شده همراه هوشمند خود استفاده کنید. اگر از یک کابل درجه دوم برای شارژ گوشی خود استفاده کنید میزان انرژی لازم برای شارژ باتری به خوبی منتقل نمیشود و این امر منجر به شارژ آهسته هوشمند شما خواهد شد.

وقتی گوشی شما ۱۰۰ درصد شارژ شد آن را از برق بکشید

این یک اشتباه عمومی تقریبا برای همه کاربران است که حتی بعد از شارژ شدن گوشی تا مرز ۱۰۰ درصد آن را متصل به برق نگاه میدارند. این امر منجر به آسیب دیدگی باتری در بلند مدت میشود. باتری آسیب دیده نیز قطعا میزان ارنژی ذخیره شده کافی را در اختیار شما قرار نخواهد داد و همچنین به مرورزمان میزان شارژ لازم را دریافت نخواهد کرد.

یک واقعیت اساسی

و اما به عنوان نکته پایانی، واقعیت این است که خارج کردن گوشی از قاب یا محافظ آن باعث خنک شدن باتری در زمان شارژ خواهد شد و در نتیجه به حفظ سلامت باتری هوشمند شما کمک فراوانی میکند. باتری سالم نیز همیشه سریع تر شارژ خواهد شد.

شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا