پس از برگزاری انتخابات؛

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فریدونکنار مشخص شدند

بصیر، در نشستی با حضور مهرداد ابراهیمی سرپرست فرمانداری، دادستان، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات، معاون فرماندار، رئیس ثبت احوال و معتمدان شهرستان فریدونکنار، انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که از ۳۰ نفر معرفی شده ۲۲ فرد حضور داشتند ۱۵ نفر کاندیدا شدند که در نهایت ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر علی‌البدل شناخته شدند.

هادی بصیر، حمزه‌علی شیرپور، برزو نعمت‌زاده، حسین ابوالفضلی‌ طاهرزاده، سیدحسین میرمرادی، سیدجواد قاسمی، ابوالقاسم فرجی و نادر علیزاده در این انتخابات به عنوان اعضای اصلی و غلامحسین مالایی، اسماعیل نعمتی، علی دست‌باز، علی محبوبی‌راد و عابد چکاوه اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

در ابتدای این جلسه، مهرداد ابراهیمی سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه انتخابات توزیع عادلانه قدرت است، گفت: جذب و مشارکت حداکثری مردم هدف اصلی انتخابات است.

وی تصریح کرد: با برگزاری و حضور حداکثری مردم به دشمنان این انقلاب نشان می‌دهیم پس از ۳۷ سال جمهوری اسلامی نقطه عطف دیگری را رقم می‌زند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: تلاش کردیم از تمامی احزاب و سلیقه‌ها در انتخاب اعضای هیئت اجرایی نماینده‌هایی حضور داشته باشند.

سیدعلی محمدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات فریدونکنار نیز در این جلسه، اظهار کرد: انتخابات اسفندماه سال جاری بسیار حساس و مهم است و در هر سال دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید انتخابات را یک پروژه ملی دانست و با تعامل، همکاری و نشاط بتوانیم انتخاباتی خوب برگزار کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات فریدونکنار تاکید کرد: قانون معیار همه است و به هیچ وجه خلاف قانون حرکتی انجام نمی‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا