خواندنی‌های بصیر/

معرفی کوچک‌ترین دوربین ۳۶۰ درجه جهان

بصیر ،طی سال جاری میلادی شاهد افزایش محبوبیت دوربین های ۳۶۰ درجه بوده ایم و به نظر می رسد تنها مساله زمان مطرح باشد تا شرکت ها یک نمونه ارزان قیمت از این نوع دوربین ها را برای عرضه انبوه در خط تولید قرار دهند. «لونا» کوچک‌ترین دوربین ۳۶۰ درجه حال حاضر جهان با برچسب قیمت مناسب است.

لونا از فناوری لنز چشم ماهی ۱۹۰ دوگانه برای ایجاد تصویر ۳۶۰ درجه استفاده می کند و این کار را تنها با یک کلیک ساده انجام می دهد. با دو کلیک، لونا می تواند ویدئوهای ۳۶۰ درجه با کیفیت بالا ضبط کند و تجربه ای تعاملی برای افرادی که آن را مشاهده می کنند، ایجاد کند. قطر دوربین دایره ای لونا تنها شش سانتیمتر است و این اندازه جمع و جور به کاربر اجازه می دهد تا آن را به راحتی همراه خود داشته باشد.
همچنین دوربین ۳۶۰ درجه لونا ضد آب است و به سیستم ثبات ژیروسکوپی مجهز است. از دیگر ویژگی های آن می توان به سطح آهن ربایی دوربین اشاره کرد که امکان اتصال به هر جای فلزی را فراهم می کند. فناوری وای فای داخلی به لونا اجازه می دهد استریم زنده تصویر از دوربین را به راحتی انجام دهد. دوربین ۳۶۰ درجه لونا در وب سایت ایندی گوگو با قیمت پایه ۲۹۹ دلار به فروش می رسد.
فرهنگ نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا