کشف دانشمندان در تشخیص بهشت و جهنمی شدن افراد

بصیر ،مجله نشنال ساینتیست (national scientists) مقاله‌ای را با تیتر Heaven and Hell are Real Places منتشر کرده است که در این مقاله دانشمندان کشف کردند که می‌توان تشخیص داد چه کسی به بهشت می‌رود و چه کسی به جهنم؟

بیل برایسون به طور مفصل در خصوص پروژه ۱۶ سالهٔ گروهی از دانشمندان کشورهای آلمان، انگلیس، سوییس و آمریکا که به طور محرمانه انجام شده است قلم می‌زند و به طور خلاصه نتایج را این‌گونه بیان می‌کند که هر انسان در طول زندگی بر اساس تفکرات ذهنی امواج‌ و فرکانس‌هایی در نورون‌های مغز ایجاد می‌کند که‌‌ همان حامل‌های دستوری هستند.

برای نمونه تفکر خشم آلود منتهی به صدور امواج سطح آلفا با فرکانس‌های شدید و بسیار کوتاه در سطح رشته‌های نورونی شده و باعث ایجاد سیلان هورمون‌های خاص از جمله آدرنالین می‌شود، از این رو هر خصوصیت و ویژگی اخلاقی که در ذهن انسان شکل می‌گیرد این تاثیر را در بدن انسان گذاشته و سطحی از امواج را ایجاد می‌کند.

دانشمندان با بررسی تاثیر این امواج بر روی طول موج نوسان پروتون‌های سازندهٔ سلول‌های یک مغز که از آن در حالات مختلف نمونه برداری شده بود به این نتیجه رسیدند که مقادیر این طول موج‌ها برای پروتون‌ها در حالت‌های مختلف متفاوت بوده است.

از طرف دیگر با انبساط هستی پس از بیگ بنگ و گسترش بدون انتهای کل هستی به سمت نیروهای گرانشی فرا کیهانی، کل هستی نهایتاً به دو لایه در هم پیچیده در بستر بی‌انتها گسترش می‌یابد که بخشی نیروهای سیاه‌چاله‌ای یا‌‌ همان Dark forces و بخشی نیروهای روشن یا‌‌ همان light forces هستند و پس آزمایشات ثابت شد پروتون‌های مغز در حالت منفی جذب نیروهای سیاهچاله‌ای و پروتون‌های مغز در حالت مثبت جذب نیروهای روشن می‌شود.

به گفتهٔ ریچارد هایزگر، دبیر اجرایی تیم آزمایشاتی – هر سلول پس از مرگ در طول میلیون‌ها سال به ذرات بنیادین تقسیم شده که براساس طول موج ذرات ریز اتمی همچون پروتون‌ها که در روابط کوانتومی رفتار می‌کنند دارای یک حافظهٔ ثبت شده‌اند که به سمت نیروهای تاریک و یا روشن کشانده می‌شوند.

عصر ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا