عابدینی: خبرهایی برای باشگاه پرسپولیس در راه است

بصیر ،امیر عابدینی در واکنش به تیتر یک یکی از روزنامه های ورزشی امروز مبنی بر اینکه او قصد دارد با کمک هدایتی باشگاه پاس همدان را خریداری کند اظهار داشت: من تعجب می کنم که چطور برخی از دوستان رسانه ای چنین اخبار کذبی رامنتشر می کنند.

دیروز خبرنگار همین روزنامه با من تماس گرفت و از من پرسید که دلیل دیدار شما با استاندار همدان چه بوده است؟ من هم گفتم هیچ ربطی به فوتبال نداشته اما امروز دیدم چنین خبری منتشر شده است. این خبر قطعا  کذب است و من هیچ علاقه ای به خرید باشگاه پاس همدان ندارم.

وی همچنین افزود: البته ملاقاتم با استاندار همدان را تایید می کنم و این را هم می گویم که من به دیدار هر فردی که بروم به واسطه فوتبالی بودنم قطعا بحث های فوتبالی هم مطرح می کنم اما این دلیل نمی شود تا من بخواهم با هدایتی برای خرید یک باشگاه اقدام کنم. وضعیت پاس همدان طوری نیست که ما بخواهیم برای خرید این باشگاه پا پیش بگذاریم و تا به حال چنین بحثی مطرح نشده است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به غیبت مدیران این باشگاه در هفته های اخیر تصریح کرد: معلوم نیست در باشگاه پرسپولیس چه خبر است؟ تقریبا هر هفته یکی از اعضای هیات مدیره در مسافرت و مرخصی به سر می برد و سایرین هم کار خاصی انجام نمی دهد این شکل سرپرستی طاهری در باشگاه پرسپولیس کاملا غیرقانونی است و این هیات مدیره هم صلاحیت کار کردن ندارند.

عابدینی درباره شایعه استعفای طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس نیز گفت:  من هم این شایعه را شنیدم اما دیدم که معاون وزیر آن را تکذیب کرده است به هرحال بی  جهت نیست که دفاع یک نفر مطرح می شود فکر می کنم خبرهایی برای  باشگاه پرسپولیس در راه است و شاید این خبرها تغییرات مدیریتی در این باشگاه باشند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره پرونده فرید کریمی بازیکن صبا که چند هفته ای است در فدراسیون دست به دست می شود خاطرنشان کرد: نظر من در فدراسیون و کمیته انضباطی عزمی برای قانونی عمل کردن درباره این پرونده نیست. چون قانون و آیین نامه کاملا واضح و مشخص است در آیین نامه آمده است بازیکن سرباز بعد از اتمام خدمت سربازی خود باید از باشگاه نظامی آزاد شود تا اینجای کار درست بوده و تراکتورسازی فرید کریمی را بعد از پایان خدمتش آزاد کرده است اما این بازیکن نمی توانست هر موقع که دلش بخواهد به صبا برگردد و به میدان برود.

وی ادامه داد: طبق همان آیین نامه این اتفاق باید در حوزه نقل و انتقالات و با چند شرط اتفاق می افتاد. اما متاسفانه یک کار غیرقانونی انجام شده و کسی هم نیست مقابل آن بایستد حتی مسوولان باشگاه صبا خودشان خوب می دانند که از این بازیکن به صورت غیرقانونی استفاده کرده اند اما نمی خواهند واقعیت را بگویند.

عابدینی در پایان گفت: من امیدوارم در این پرونده  حق به حق دار برسد اما پیش بینی ام این است که کمیته انضباطی به نحوی این پرونده را جمع و جور کند که اتفاق خاصی نیفتد در واقع نتیجه دیدار بین صبا و سیاه جامگان باید ۳برصفر شود اما من به رخ دادن این ماجرا خوشبین  نیستم.

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا