فرماندار سابق فریدونکنار:

فریدونکنار از عقب‌ماندگی‌های بی‌شماری رنج می‌برد/ در پیش وجدانم آسوده‌ام/ مردم باید در خصوص عملکردم نظر بدهند

بصیر، مهرداد ابراهیمی در مراسم تودیع خود در اردوگاه شهدی رجایی فریدونکنار، اظهار کرد: فریدونکنار از عقب‌ماندگی‌های بی‌شماری رنج می‌برد و و تلاش کردم در حد بضاعتمان مشکلات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: امروز که از فریدونکنار می‌روم در پیش وجدانم آسوده‌ام، چرا که سعی کردم از آغاز صبح کارم را آغاز کرده و حتی نماز را در اینجا کامل بخوانم.

فرماندار سابق فریدونکنار با اشاره به اینکه مردم باید در خصوص عملکردم نظر بدهند، خاطرنشان کرد: در زمان حضورم به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم این شهرستان ۹۰ درصد از روسای ادارات را تغییر دادم.

ابراهیمی خواستار نهایت همکاری با ادیبی فرماندار جدید فریدونکنار شد و گفت: با توجه به تخصیص بودجه تملک دارایی، ماده ۱۸۰ و ۵۲ درصد از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به مازندران می‌توان کارهای ماندگاری در این شهرستان انجام داد.

وی افزود: در این شهرستان تلاش کردم شعار دولت که همان اعتدال است را رعیات کنم و این امر را در انتخاب اعضا برای معرفی هیئت اجرایی انتخابات امسال نشان دادم.

فرماندار سابق فریدونکنار در پایان با اشاره به فعالیت مناسب رسانه در این شهرستان، اظهار کرد: به تمامی انتقادات توجه کردم و نکات خوب آن را به کار بستیم و با تعاملی که با رسانه‌ها ایجاد کردیم در این یکسال رتبه نخست تا سوم را در استانداری مازندران کسب کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا