داعش حاصل نفاق در جهان اسلام است

بصير، حجت‌الاسلام پناهیان گفت: داعش نمونه‌ای از نفاق در جهان اسلام است و از آن بدتر دولت خبیث آل‌سعود که در حق مسلمانان یمن ظلم و جنایت می‌‌کند، امروز شاهد هستیم که چگونه نفاق ذلیل شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در مراسم پاسداشت شهدای حرکت اسلامی نیجریه که در محل مسجد کرامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌های غربی برخلاف اینکه دم از آزادی عقیده می‌زنند اما اعتقادی به آزادی ادیان ندارند حتی زنان را نیز انسان نمی‌دانندو ما با این نفاق مواجه هستیم.

وی افزود: امروز با نفاق در جامعه، جهان و جهان اسلام روبه رو هستیم البته در آخرالزمان نیز مشکل نفاق وجود دارد نفاق جهانی همین لیبرال دموکراسی است که همه شعارهایش منافقانه است در حالی که آنها به حقوق بشر و آزادی معتقد هستند و همیشه دم از آزادی می‌زنند.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن تبریک به شهدای نیجریه بیان کرد: منافقان را خداوند ترسو آفریده است و شهدای نیجریه قطعا با شهدای کربلا محشور می‌شوند، تسلیت واقعی را باید به کسانی گفت که میان شهدای نیجریه و کشته‌شدگان فرانسه تفاوت قائل می‌شوند.

پناهیان تصریح کرد: نفاقی که در جهان است در قالب جهان رسانه‌ای و آزاد حکومت می‌کند بنابراین باید با این نفاق درگیر شد هرچند درگیری با آن سخت‌تر از کفر است و امروز وضع جهان به گونه ای تعبیر می‌شود که اگر کفر حیاتی دارد در پشت پرده بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهان غرب منافقانه حرف از حقوق بشر می‌زند عنوان کرد:جهان غرب تحت سلطه کسانی است که برای جان انسان ارزش قائل نیستند این در حالی است که متاسفانه گاهی در دانشگاه‌های ما این پرده‌های نفاق تقدیس می‌شود، دولت‌های استکباری و جهان به ظاهر پیشرفته که تمام رفتارهایشان منافقانه است بر مردم جهان حکومت می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه  با بیان این مطلب که کاش قدرت تبلیغاتی لازم را داشتیم که نفاق جهان را تبلیغ کنیم و مردم جهان مصادیق آن را پیدا کنند اذعان کرد:اگر این  قدرت تبلیغاتی را داشتیم مردم دولت مردان غربی را شناسایی می‌کردند و این امر یکی از مباحث اصلی نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی است.

پناهیان با اشاره به نفاق جهان اسلام گفت: داعش نمونه‌ای از نفاق در جهان اسلام است و از آن بدتر دولت خبیث آل‌سعود که در حق مسلمانان یمن ظلم و جنایت می‌‌کند، امروز شاهد هستیم که چگونه نفاق ذلیل شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کشورهایی که عکس‌العمل‌هایی نسبت به حوادث فرانسه نشان دادند اما به کشته‌شدگان نیجریه واکنش نشان ندادند بنابراین آنها با قاتلان جنایتکاران هم دست هستند.بعضی‌ها در جامعه ما از لیبرال دموکراسی غرب دفاع و نظام ما را محاکمه و محکوم می‌کنند، این لیبرال‌ها را امام راحل کنار منافقان قرار می‌دادند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا