هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور؛

دانش فریدونکنار مغلوب بهارنارنج بابل شد/ قدیمی: از این شکست ناراحت نیستیم

بصیر، هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با بازی دو تیم بهارنارنج بابل و دانش فریدونکنار در زمین اختصاصی تیم بابلی برگزار شد که در پایان تیم میزبان به پیروزی رسید.

در این دیدار که بازیکنان دانش بر تیم حریف برتری کامل داشت نتوانست در زدن ضربات آخر دقت کند و در دو غافل‌گیری بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد.

مرتضی قدیمی مربی با تجربه و جوان تیم دانش فریدونکنار در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در مجموع از نحوه بازی بازیکنان تیم رضایت داریم و در روزی که می‌توانستیم برنده دیدار باشیم نتیجه برعکس رقم خورد.

وی تصریح کرد: در یک غافلگیری و با اشتباه دروازه‌بان‌مان گل نخست را دریافت کردیم و با این گل روحیه تیمی پائین آمد.

مربی تیم دانش با اشاره اینکه با تغییر سیستم دیدار را هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کردیم، گفت: در یک مصاف تن به تن در محوطه جریمه داور بازی یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که به نظر می‌رسید این تصمیم نادرست بود.

قدیمی افزود: تیم بهارنارنج بابل پس از زدن گل دوم دوباره به لاک دفاعی فرو رفت با کوچکترین برخورد خود را به زمین می‌زدند و وقت بازی تلف می‌شد اما نکته جالب این بود که در نهایت داور وقت اضافه بسیار کمی گرفت.

وی با اشاره به اینکه از این شکست ناراحت نیستیم، گفت: مصدومان زیادی داریم و امیدوارم این شکست تجربه‌ای برای تیم جوان ما محسوب شود تا در ادامه بهتر شویم.

یادآور می‌شود تیم دانش فریدونکنار در دو دیدار گذشته خود تنها یک امتیاز به دست آورد و در پنجشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی به مصاف تیم مشهد می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا