مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

پایان طرح آمار جاری کشاورزی در فریدونکنار

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌وگو با بصیرنیوز، اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری و جمع‌بندی میزان تولید محصولات زراعی در سال زراعی امسال و بروزرسانی آمار تولیدات بخش کشاورزی در فیدونکنار به پایان رسید.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار افزود: با حضور ۴ نفر آمارگیر در ۱۵ روستای فریدونکنار این سرشماری انجام شد و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری مورد بازبینی قرار گرفت.

رزاقی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه دوره آموزشی برای مددجویان کمیته‌امداد این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته‌امداد فریدونکنار در یک دوره آموزشی ۴ روزه با پرورش گل و گیاهان زینتی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت لزوم گسترش فعالیت‌های اقتصادی در زمینه کشاورزی و تولید محصولات زراعی و باغی این دوره آموزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌ها و زمینه‌های شغلی مناسب و کارآفرینی در بخش کشاورزی، این دوره برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه این دوره آموزشی را با حضور ۲۱ نفر در این شهرستان برگزار کردیم، گفت: فراگیران با روش‌های صحیح کاشت، نگهداری، نحوه تکثیر گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی آشنا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا