کمیسیون برجام با پیشنهاد من شکل گرفت

بصير، احمد امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر سه‌شنبه که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات قم حضور یافته بود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت است، گفت: در دروه نهم مجلس سعی داشته‌ام جزو نمایندگان فعال باشیم.

وی با بیان اینکه در کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور داشته‌ام عنوان کرد: کمیسیون برجام با پیشنهاد من شکل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نظارت، سئوال و تحقیق و تفحص، تذکر و شرکت در کارگروه‌های مختلف جزو نفرات اول بودم، اظهار داشت: در بحث رسیدگی به مشکلات مردم نیز فعال بوده و مشکلات را پیگیری می‌کردم.

وی با تأکید بر اینکه بین نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اشلامی، همدلی خوبی وجود داشت، عنوان کرد: قدر این نعمت را موقعی می‌توان فهمید که برخی از استان‌ها برای انتخاب نماینده برای حضور در برخی کارگروه‌ها دچار مشکل می‌شوند.

امیرآبادی فراهانی در ادامه اظهار کرد: با اقدامات انجام شده بحث طرح آبرسانی به قم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و افتتاح بیمارستان فرقانی تا پایان سال و همچنین بیمارستان نیروگاه در اوایل سال ۹۵ افتتاح خواهد شد.

وی به نحوه حضور خود در انتخابات اشاره و بیان کرد: تصمیم جامعه مدرسین برای من بسیار مهم است و چنانچه جامعه مدرسین در استان قم لیست ارائه ندهد ما سیاست‌های اصولگرایان را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم قم در خانه ملت، ادامه داد: چنانچه جامعه مدرسین لیست ارائه دهد به شکل مستقل وارد رقابت‌های انتخابات می‌شوم.
با هزینه کم انتخاب شدم

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات قم حضور یافته بود، طی سخنانی مجلس شورای اسلامی را در تمامی دوره‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: مقام قانونگذاری بسیار مهم است و بدون قانون نمی‌توان کاری را پیشبرد برد.

وی در ادامه به شرط سنی برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور در مجلس بر اساس تجربیات است و من سه دوره نمایندگی مجلس را تجربه کرده‌ام.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به تبلیغات برای شرکت در انتخابات به هزینه‌های خود طی سه دوره اشاره کرد و گفت: من همواره در طول شرکت در انتخابات کمترین هزینه را برای تبلیغات داشتم و این در حالی است که با هزینه کم انتخاب شدم.

وی گفت: هزینه‌های زیاد اسراف و حرام است و نمایندگان باید به این نکته توجه داشته باشند./م

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا