مراسم تجلیل از خادمین شهدا برگزار شد/ تصاویر

بصير،

به نقل از میانخبر، مراسم تجلیل از خادمین شهدا عصر امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود برگزار شد.

علی طالبی در این مراسم با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) با بیان اینکه توفیق نسیب ما می‌شود تا همه ساله مراسم یادواره شهدا را در شهرستان برگزار کنیم، اظهار کرد: از اهالی روستای زیدعلیا که میزبانی یادواره شهدای سال جاری را برعهده داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: برای برگزاری یادواره کمیته‌های مختلفی تشکیل شد و روستای زید به‌عنوان میزبان مراسم، کمیته اجرایی و فرعی را تشکیل داده بودند.

دبیر برگزاری یادواره شهدای میاندورود با ابراز گلایه از بعضی دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به‌خاطر حمایت نکردن از یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: امروز همه ما امنیت و آسایش خود را مدیون شهدا هستیم و هرچه برای آنان انجام دهیم کم است.

علی غلامیان معاون فرماندار میاندورود نیز در این مراسم با تشکر از اهالی روستای زیدعلیا، بیان کرد: ما باید وظیفه خود در قبال شهدا را انجام دهیم و این مراسم کوچک‌ترین کاری است که ما می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود هم با تشکر از مردم ولایت‌مدار روستای زیدعلیا، تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم چون شهدا از عزیزترین چیز خود که جان بود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

حسین جناسمی همچنین خواستار حضور بیشتر دانش‌آموزان در این مراسم شد و گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدا که یک برنامه فرهنگی است باید به نسل‌های امروزی نیز منتقل شود و به‌همین دلیل باید حضور دانش‌آموزان بیشتر باشد.

در پایان این مراسم از اعضای شورا، دهیار و فرمانده پایگاه روستای زیدعلیا به نمایندگی از مردم این روستا و اعضای شورا شهرستان و چند نفر از خیرین برگزاری یادواره شهدا با اهدا لوحی تقدیر شد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا