فرماندار فریدونکنار:

حضور حداکثری و سلامت انتخابات بسیار مهم است

بصیر، علی ادیبی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش فریدونکنار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: آموزش و پرورش از مراکز مهم پرورش نیروی فکر و اندیشه است.

وی با بیان احادیثی از امام علی(ع) یکی از وظایف مهم حکومت‌ها را آموزش جامعه دانست و تصریح کرد: سیره پیامبر اکرم و ائمه معصومین دعوت به تفکر و تعقل است.

فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: در حکومتی که متفکران آن سکوت کنند، سوءاستفاده کنندگان با مدیحه سرایی و مرید پروری دست به هرکاری می‌زنند تا خرافات را درجامعه رواج دهند.

ادیبی افزود: علما و دانشمندان جامعه نمی‌توانند در مقابل سیری شکم بارگان و گرسنگی محرومین سکوت کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در ادامه سخنان خود وظیفه آموزش و پرورش را ترویج عقلانیت و مبارزه با خرافه‌گرایی دانست و خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش یکی از شئونات اصلی تبیین و ترویج خردورزی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش پر مخاطب‌ترین نهاد در هر شهری است، گفت: برای برگرداندن شور، نشاط و شادابی به جامعه باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را بزرگترین طرح سیاسی کشور دانست و اظهار کرد: انتخابات آبروی نظام است و برگزاری آن به هیچ جناح خاصی مربوط نیست.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات بسیار مهم است و در این بین وظیفه آموزش و پرورش ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان به دور از هرگونه سیاسی کاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا