حلالی: برانکو را هم مثل درخشان خراب می‌کنند

بصیر، اسماعیل حلالی در خصوص در دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان که هشتمین تساوی سرخپوشان پایتخت را رقم زد بیان کرد: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس در این بازی همانند چند دیدار این تیم شاهد انگیزه لازم برای ارائه بازی بهتر از سوی آنها نیستیم و همین باعث می شود تا پرسپولیس دست خالی از زمین مسابقه خارج شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس با توجه به شرایط جدول نه امکان سقوط به لیگ دسته یک را دارد و نه اینکه هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را برای خود قائل است . هدف اصلی این تیم فقط موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست و در لیگ هم هیچ تلاشی از سوی بازیکنان شاهد نیستیم و به اکثر بازیکنان دستور داده شده که فقطز در لیگ مواظب ساق های پای خود باشند تا مصدومیتی به گردن تیم اضافه نکنند.

هافبک سابق پرسپولیس که وضعیت این تیم را اسفناک می داند ادامه داد: برای تیمی مثل پرسپولیس که سالیان گذشته به کمتر از نایب قهرمانی فکر نمی کرد و به هیچ عنوان لیگ را بی هدف سر لوحه کار خود قرار نمی داد متاسف هستم که در حال حاضر لیگ برای این تیم به یک زنگ تفریح تبدیل شده است .

حلالی با اشاره به اینکه پرسپولیس به خطر جابه جایی زیاد مربی آن هم در یک فصل چنین وضعیتی را دنبال می کند خاطر نشان کرد: در لیگ کدام کشور شاهد هستیم که یک تیم ۳ مربی را در یک فصل عوض می کند و به نظرم به جز تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس هیچ کشوری چنین رکوردی را خلق نمی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور برانکو در پرسپولیس افزود: اگر ساختار باشگاهی مثل پرسپولیس با تغییراتی دنبال نشود نه تنها برانکو ، گواردیولا هم به نیمکت پرسپولیس اضافه شود این تیم همچنان به وضعیت بحرانی خود ادامه خواهد داد . من در طی ۲ سال گذشته با پرسپولیسی ها کار کردم و شرایط این باشگاه برای من روشن است و می دانم که برانکو هم با دریافت مبلغ قراردادش دست خالی پرسپولیس را ترک می کند  و تماشاگران این تیم بازهم همچنان در حسرت موفقیت تیم محبوب شان می مانند.

حلالی که از انتخاب سرمربیان این تیم بسیار منتقد است خاطر نشان کرد: پرسپولیس در طول چند سال اخیر نشان داده که فقط هدفش خراب کردن مربیان است . در اوایل فصل علی دایی با آن سابقه درخشان را خراب کرد و بعد از آن نوبت به درخشانی رسید. پس از آن هم نوبت به برانکویی می رسد که مطمئنا بدون پول به کشورش باز نمی گردد و فکر نمی کنم برای او موفقیت پرسپولیس مهم تر از پول او باشد.

وی بی انضباطی برخی از بازیکنان گفت: همان طور که گفتم اگر ساختار باشگاه درست نباشد موفقیت تیمی حاصل تیمی نمی شود در مورد بی انضباطی برخی از بازیکنان از جمله سوشا مکانی که به راحتی دست به اعتراض می زد و خود را بزرگ تر از مربی می داند  به ساختار باشگاه ارتباط دارد . اگر در قرارداد بازیکنان علاوه بر مبلغ قرار داد بابت هر حرکت ناشایستی در قرار داد عنوان شود بازیکن به خود اجازه نمی دهد بودن اجازه مربی آب هم بخورد.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان گفت: کی روش در طول ۴ سالی که در تیم ملی حضور داشت نکات آموزنده ای برای فوتبال به اجرا گذاشت و یکی از این موارد مثبت کنار گذاشتن بازیکنان پر ادعا بود. بازیکنانی که فکر می کردند که کی روش آنها را به تیم ملی بر می گرداند کاملا به اشتباه خود پی برده اند و تیم های باشگاهی هم باید چنین سیستمی را قبول کنند تا بازیکن سالاری در فوتبال ایران از بین برود./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا