نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار:

استکبار از تزلزل برخی خواص بعد از انتخابات ۸۸ بهره برد/ امروز تحرک برخی خواص ریشه‌دار در کشور نمایان است

بصیر، حجت‌الله نجار فیروزجائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: عوامل استکبار در خارج و مزدوران آنها در داخل از کشور، در ایجاد فتنه ۸۸ دخالت داشتند که مشکلات زیادی را بر بدنه کشور تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: نقش استکبار را در این فتنه و توطئه‌های پس از انتخابات کاملا پررنگ است و استکبار جهانی تزلزل برخی از خواص بعد از انتخابات را بهترین فرصت فتنه‌انگیزی دانستند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار تاکید کرد: عوامل داخلی و عده‌ای که اهل بصیرت نبودند عامل اصلی این فتنه و بازیگر دشمن در کشور بودند.

نجار با اشاره به اینکه در ایجاد فتنه قطعا آمریکا تاثیر مستقیمی داشته است، خاطرنشان کرد: منافع عده‌ای محدود نظام را در سراشیبی قرار داده بود که بصیرت مردم و ولایت ناجی آن شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از خواص مستعد فتنه‌انگیزی هستند، گفت: امروز نیز برخی از افرادی که فرزندان‌شان مشکلات زیادی را در کشور به وجود آوردند می‌خواهند مسیر اصلی نظام را تغییر دهند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار اظهار کرد: آنهایی که خود را دم از یاری و حمایت از ولایت می‌زدند امروز مباحثی را مطرح می‌کنند که هیچ نشان از انقلابی بودن آنها ندارد.

نجار افزود: دوستی جاه و مقام در ایجاد حوادث فتنه ۸۸ نقش بسیار اساسی و اصلی داشت و امروز نیز تحرک برخی از این خواص ریشه‌دار در کشور نمایان است.

وی با تاکید بر اینکه توبه سران فتنه، سیاسی‌بازی است، گفت: دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸، سیاه نمایی کردند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیز باید مراقب ایجاد فتنه‌ای دیگر باشیم، گفت: آنها می‌خواهند دوباره وارد صحنه شوند و به دنبال کمرنگ کردن اتفاقات ۸۸ و پاک کردن آن از اذهان مردم هستند.

نجار افزود: سران فتنه اگر توبه واقعی به تمام معنا انجام ندهند، مشکلی نیست و مردم آنها را می پذیرند، اما توبه آنها نیز سیاسی بازی است، این افراد نمی‌خواهند به آغوش ملت بازگردند چرا که نمی‌توانند به خواسته های غرب و آمریکا نه بگویند.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های حساس کشور در میدان هستند، تصریح کرد: این مردم نسبت به انقلاب دلبستگی خاصی دارند و همواره این روز را زنده نگه می‌دارند، در آن سال عموم مردم با نگرانی خاصی مسائل را تعقیب می‌کردند که حضور در راهپیمایی ۹ دی این نگرانی فوران کرد.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه فتنه‌گران می‌خواهند مردم را از رهبری دور کنند، گفت: ۹ دی تمامی پیچیدگی‌های این فتنه را بر هم زد و مردم حمایت خود را رهبر این نظام مقدس نشان دادند.

نجار افزود: حضور مردم در ۹ دی استکبار را منزوی‌تر از گذشته کرد و اگر این حضور به موقع نبود نظام دچار مشکل بسیار جدی می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا