اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان روز تبدیل شود

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، ،مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چالوس با حضور سرهنگ صادقی جانشین فرماندهی سپاه کربلا در چالوس برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در این مراسم با اشاره به موفقیت های سپاه در طول ۳۵ سال عمر انقلاب اسلامی در حفاظت از دستاور های این انقلاب گفت: سپاه در طول این ۳۵ سال با نگاه به ظرفیت های درونی ،استعداد ، کمیت و کیفیت ،تکنیک ها و بهره گیری از علوم و فناوری های بومی توانست به خوبی حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی باشد .

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول این ۳۵ سال تمام تهدیدات از نوع سیاسی ،اقتصادی ، علمی ، حقوق بشر را تجربه کرده است،افزود: دشمن از تمام ابزار و امکانات برای نابودی انقلاب استفاده کرده است و سپاه با توکل به خدا و توجه به قرآن و با کمک مردم در مقابل تمامی تهدیدات ایستاد و موفق شد.

وی با اشاره به توفیق سپاه در فعال کردن ظرفیت مردم برای حفظ انقلاب خاطر نشان کرد: اگر لطف خدا و نگاه امام زمان به این مرد و انقلاب نبود فقط یک نسخه از این تهدیدات برای برچیدن انقلاب اسلامی کافی بود.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا افزود: آنچه مانع تعرض دشمن می شود عنصر ایمان است که استعداد افراد را به قوه تبدیل می کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اگر مسئولین از همان ابتدا که اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود به درستی پیگیری  می کردند در حال حاضر هیچ مشکلی در مقابل تهدیدات اقتصادی دشمنان نداشتیم .

صادقی در ادامه اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت های درون نظام ، تولیدات داخلی ،صرفه جویی ،پرهیز از اصراف و عدم توجه به تولیدات خارجی دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان روز تبدیل شود اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال اقتصاد ریاضتی نیست بلکه نگاه به ظرفیت های داخلی دارد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به اعترافات سران کشور های غربی در رابطه با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز سران کشور های غربی اعراف کرده اند که اگر این اصل در ایران به درستی اجرا شود تا سه سال دیگر ایران در حوزه اقتصاد به استقلال کامل می رسد.

در پایان این مراسم از خدمات سی ساله سرهنگ علیرضا طاولی تجلیل و طی حکم سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران سرهنگ علی رئیسی ، به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چالوس منصوب گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا