فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار

سرویس‌دهی شبانه‌روزی گذرنامه مرزی در بندر فریدونکنار

بصیر، مهدی نریمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: با توجه به افتتاح بندر در سال ۸۶ و استقرار شرکت راهبران بندر فریدونکنار، ورود و خروج کشتی از کشورهای روسیه، ارمنستان، آذربایجان و آستاراخان بارگیری و تخلیه کالا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: گذرنامه فریدونکنار تا سال ۹۲ فعالیت چندانی نداشت و تمامی فعالیت‌های و امور اتباعی که از کشورهای دیگر به این بندر می‌آمدند در بندر نوشهر انجام می‌گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار افزود: پس از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی این شهرستان، سردار فرماندهی مازندران و سرهنگ تقوی رئیس پاوا استان، گذرنامه را در بندر این شهرستان به صورت نیمه فعال دائر کردیم و کارهای اتباع خارجی که از طریق کشتی به این بندر می‌آمدند را انجام می‌دادیم.

نریمانی در ادامه اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، با همت شرکت راهبران فریدونکنار گذرنامه مرزی را در این بندر افتتاح کردیم و از آن تاریخ به صورت شبانه‌روزی سرویس‌دهی می‌کنیم.

وی با تشکر از حمایت‌ها و زحمات شرکت راهبران بندر فریدونکنار در این خصوص، خاطرنشان کرد: در این زمینه شرکت راهبران بندر فریدونکنار زحمات زیادی را متقبل شد که از سوی سردار فرماندهی و رئیس پاوا استان نیز از شرکت راهبران تشکر به عمل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار با تاکید بر اینکه حضور اعضای شورای تامین شهرستان در روز افتتاحیه این اداره از اهمیت این موضوع خبر می‌داد، اظهار کرد: در این مدت اقدام‌ها در گذرنامه مرزی به صورت شبانه روزی بوده است و اگر مسافر و توریست خارجی در شهرستان داشته باشیم امکانات در این بندر وجود دارد که به آنها نیز سرویس‌دهی کنیم اما معمولا این اقدام در خصوص کشتی‌هایی که به این شهرستان وارد می شود اتفاق می‌افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا