رئیس اداره توزیع برق فریدونکنار خبر داد

پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات اداره برق فریدونکنار از سوی ادارات

به گزارش بصیر، مهندس گرائیلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در بحث خاموشی های ناخواسته با مدیریت و تعامل بین نهادهایی چون شهرداری و محیط زیست می توانیم مانع این حادثه  شویم.

وی با بیان اینکه قرارداد شاخه زنی با شهرداری منعقد نمودیم خاطرنشان کرد: هرس به موقع درختان موجب می شود در زمان باد و باران شاخه های بلند درختان به سمت شبکه و حریم نرود.

گرائیلی با تاکید بر اینکه در فریدونکنار مردم برای اصلاح حریم شبکه برقی همکاری می کنند، اذعان داشت:در سال نود ۲۴ نقطه در فریدونکنار داراری ضعف فشار برق بود و هرنقطه بیش از یکهزار نفر زندگی می کردند.

رئیس اداره توزیع برق فریدونکنار با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات عدیده ای که در سال ۹۰ داشتیم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از طرح صبا از استان دریافت کردیم، گفت: در حال حاضر با ۲۸ هزار اشتراک کل و در بخش های مرکزی و دهفری ۳۰۰ انشعاب سنگین و عمومی از لحاظ بهره برداری در رتبه اول تا سوم استان قرار داریم.

گرائیلی افزود: در خصوص وصول مطالبات نیز در استان به دلیل بضاعت پائین عده ای از همشهریان در رتبه اول تا پنجم قرار داریم که البته در سال گذشته با توجه به همکاری که امام جمعه و فرماندار داشتند در سال گذشته سوم شدیم و توانستیم بودجه های خوبی برای فریدونکنار بیاوریم.

رئیس اداره توزیع برق فریدونکنار از وصول بیش از ۹۹ درصد مطالبات در سال گذشته در فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها شهر استان بودیم که ادارات ۱۰۰ درصد مطالباتمان را پرداخت کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا