سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

برای حفظ رزاقی دو ماه مقاومت کردم/ با مدیر بومی ناتوان پیشرفت به دست نمی‌آید

بصیر، علی ادیبی در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار، با اشاره به اینکه مردم فریدونکنار مردم قدردانی هستند، گفت: اگر کسی اینجا خدمت کند مردم قدر می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد رزاقی باید الگوی آقای ضیائی باشد، خاطرنشان کرد: مدیر جدید جهاد کشاورزی فریدونکنار باید به گونه‌ای عمل کند تا همه او را دوست بدارند و از رفتن وی نگران شوند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه نگاه مدیر بومی و غیربومی را باید اصلاح کنیم، اظهار کرد: اگر قرار باشد یک نیروی غیربومی توانمند که می‌تواند در این منطقه منشا اثر باشد میدان ندهیم و به یک بومی ناتوان رضایت دهیم پیشرفت حاصل نمی‌شود.

ادیبی گفت: امروز تفکر جمعی باید به این سمت حرکت کند کهعلاوه بر ادب و اخلاق به توانمندی افراد نیز نیازمندیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء حق طبیعی افراد است، خاطرنشان کرد: نباید در عزل و نصب‌ها شتاب کنیم و باید به مدیران فرصت دهیم تا خود را نشان دهند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه مدیریت موفق مدیری است که از وی در فرمانداری ارباب رجوع نداشته باشیم، تصریح کرد: تغییر آقای رزاقی از مدت‌ها قبل از حضور من در فرمانداری فریدونکنار مطرح بود و من نیز ۲ ماه مقاومت کردم تا این مدیر شایسته از این شهرستان نرود اما همه ما تابع سیاست‌های کلی دولت هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا