انگلیس مجلسی می‌خواهد که حاج قاسم را در تهران زمین‌گیر کند

بصیر، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جمع هیات عاشقان ولایت ناحیه بسیج شهید بهشتی در فرهنگسرای گلستان در سخنانی اظهار داشت: بعد از فتنه ۸۸تعدادی از فتنه گران به امریکا نامه نوشتند و خواستار تحریم های شدید علیه ایران شدند تا مردم به خیابانها بریزند تا به نظام برای تسلیم شدن فشار بیاورند.

نقدی با اشاره به سفر معاون خزانه داری امریکا به کشورهای مختلف در رابطه با ایران تصریح کرد: او کشور به کشور رفت و با رشوه به برخی کشورها خواست که ایران را تحریم کنند.

وی به بحث نفوذ اشاره و تصرح کرد: نفوذ آخرین بخت امریکاست؛ همان کار معاویه را می کنند زمانی که لشکر معاویه دید که در مقابل لشکر امام علی در حال شکست است و مالک اشتر به خیمه معاویه نزدیک شده است قرآن سرنیزه کردند و گفتند ما دوست هستیم و حاصل این فریب چندین سال بعد موجب شد که اسلام به دست یزید شراب خوار بیفتد لذا در نفوذ دشمن نباید غفلت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ماجرای آزادی جاسوسان دوتابعیتی تاکید کرد: بازپس گیری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران محصول عملیات موفق اطلاعات سپاه در دستگیری “جیسون رضائیان” بود و ما به ازای آزادی این جاسوس بود که توانستیم این پول های بلوکه شده را پس بگیریم نه موضوع مذاکرات هسته ای.

نقدی ادامه داد: دیپلماسی نبود که آمریکا را به پای مذاکرات کشاند بلکه دست بلند و قدرت اسلام بود، اینکه خودشان می گویند ۱۰۰هزار موشک حزب الله در حال آماده به سمت تلاویو است و این فقط یک نمونه بارز است.

وی با اشاره به نفوذ جریانی خاطرنشان کرد: نمونه بسترهای نفوذ جریانی این است که پیشرفت علمی را در گرو ارتباط با آمریکا بدانیم و آرامش خود را در صورتی بدانیم که دست از آرمانهایمان برداشته و به فلسطین، لبنان و عراق کمک نکنیم؛ آمریکا در نفوذ جریانی می خواهد فکر ما را عوض  کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت نابسامان فرهنگی در آمریکا بیان داشت: ۶۰ درصد کسانی که در آمریکا متولد می‌شوند به گفته خودشان از طریق نامشروع است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا خودش گفته که بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر تا به امروز ۴۰۰ هزار نفر در آمریکا کشته شده‌اند؛ آنوقت می‌خواهند سبک زندگی خود را به ما القا کنند.

نقدی با اشاره به برخی مصادیق نفوذ فرهنگی اظهار کرد: ۵ نفر از سردسته‌های گروهی را در ایران گرفتند که گروه مدلینگ بودند و کارشان این بود که به خانم ها پول می دادند تا آرایش و لباس خاصی بپوشند و به داخل خیابانها بیایند برای تغییر فرهنگ که خوشبختانه دستگیر شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مضرات نزدیکی با آمریکا در گذشته اشاره و تصریح کرد: ارتباط گذشته ایران در زمان شاه، حاصلی جز فقر، بی‌سوادی، نبودن برق، آب سالم، بهداشت، جاده برای روستاهاو… نداشت و نتیجه آن وابستگی بود.

وی با اشاره به تعامل امروز دولت با آمریکا نیز گفت: امروز نیز نتیجه دو سال و نیم تعامل با آمریکا موجب افت علمی، اقتصادی و اجتماعی کشور شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما پیروزی ها و موفقیت هایمان در مبارزه با آمریکا حاصل شده است نه تعامل با آن و
اگر مجلسی با فکر تعامل با آمریکا روی کار بیاید ناکارامدی و افت کشور به کجا خواهد رسید؟

سردار نقدی تاکید کرد: انگلیس الان در انتخابات ما دخالت کرده و می گوید به چه کسانی رای ندهیم و به چه کسی رای دهیم. انگلیس به فکر تشکیل مجلسی است که از طریق آن بتواند قراردادهای استعماری نفتی با ایران امضا کند؛ مجلسی که مفت فروشی گاز ما را امضا کند؛ مجلسی که سردار قاسم سلیمانی را در تهران زمین‌گیر و حضور او و دفاع حرم حضرت زینب (س) را تعطیل کند.

وی ادامه داد: کشور ما نباید به واردات تکنولوژی به کشور وابسته شود چرا که مصیبت بار است و تکنولوژی داخلی باید به دانشگاه هایمان گره خورده باشد، مثلا ما در بحث ساخت موشک سراغ دانشگاه های خودمان رفتیم چو تحریم بودیم و مهارت هایی همچون علم پرتاب ماهواره به فضا دست یافتیم که همگی به دلیل اتکا به توان داخلی کشور بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که مجلس ایران به دست افرادی بیفتد که به فکر تعامل با آمریکا هستند تا این گونه به خواسته های خودش دست پیدا کند.

سردار نقدی افزود:رهبر انقلاب اسلامی همیشه در فرمایش اخیر خود تاکید نموده اند که شناخت کامل یک نامزد دشوار است اما می توان درباره سوابق کسانی که فهرست ها را ارائه می کنند، درباره لیست ها تصمیم گرفت و اگر آنها مومن و پیرو خط امام و ولایت فقیه بودند، به آن اعتماد کنند.

وی تاکید کرد: امروز روز خطا کردن نیست و پشت برخی از لیست ها مفسدان اقتصادی نشسته اند که اخیرا یکی از آنها در دادگاه متهم شده است و فقط به ۵ درصد پرونده اش رسیدگی می شود نه بیشتر و باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: وقتی انگلیس جنایتکار برای ما تعیین تکلیف می کند و نام چند نفر از فقهای ما را می آورد و از مردم ایران می خواهد که به آنها رای ندهند، نشانه اش این است که در فکر یافتن راه نفوذ به داخل کشور است که ان شاالله مردم شهید پرور ایران اسلامی روز ۷ اسفند با رفتن به پای صندوق های رای، این روز حماسه ساز را به روز نه گفتن به انگلیس مبدل می کنند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت عملیات ها در جنگ نرم کمتر از اهمیت عملیات های هشت سال دفاع مقدس نیست، افزود: اینکه برخی می گویند کاش ما در دوران دفاع مقدس بودیم و در عملیات ها شرکت می کردیم، حضور در انتخابات روز ۷ اسفند به منزله شرکت در عملیات جنگ نرم است و از این طریق می توان یک سیلی محکم به انگلیس و دشمنان انقلاب زد تا هرگز در امور داخلی کشور دخالت نکنند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا