شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی مجریان توطئه “ترویج بی‌بندوباری”

بصیر، سرویس‌های جاسوسی معاند نظام، هجمه همه‌جانبه‌ای را برضد اعتقادات مسلمانان ایران آغاز کرده‌اند و یکی از این راهکارها، استفاده از شبکه‌های به‌ظاهر دینی برای تهاجم نرم علیه مبانی اسلام است.

پخش بیست و چهار ساعته برنامه از چهار شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان مبلغ مسیحیت صهیونیستی با عناوین “محبت”، “نجات”، “ست‌سون‌پارس” و “هفت” در همین راستا ارزیابی می‌شود.

“قبح‌شکنی”، “ترویج فساد”، “عادی کردن مقوله دوستی بین جنس‌های مخالف”، “تبلیغ نوعی از مسیحیت که هیچ سنخیتی با مسیحیت راستین ندارد” و تکیه بر عواملی چون: “پخش موسیقی‌های ضدارزشی”، از راهکارهای این شبکه‌ها برای نفوذ بین جوانان است.

“عفاف” که مساله‌ای مشترک بین مرد و زن است، به طرز شگفت‌آور و در حجمی بسیار زیاد در شبکه‌های ماهواره‌ای ضد نظام، مورد تهاجم قرار گرفته و برنامه‌هایی در این راستا تولید و پخش می‌شود. در واقع می‌توان از این پروژه عظیم با عنوان “جنگ جهانی دشمن برای عفت‌زدایی” یاد کرد و از عوامل رسانه‌ای به‌عنوان ابزارهای آنها در این راستا نام برد.

خاطرنشان می‌کند، کمتر برنامه‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی پخش می‌شود که به مسلمانان و اعتقادات آنان حمله نشده باشد. به‌عنوان مثال،”جلیل سپهر” یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای محبت که برنامه‌ای با عنوان “آن نیمه دیگرم” را به روی آنتن می‌برد، تلاش‌های هدفمندی را برای اجرای پروژه “حیازدایی” و “عادی کردن روابط خلاف عرف” در پیش گرفته است.

این برنامه که با موضوع “خانواده و ازدواج” تولید شده، مروج “فرهنگ اباحی‌گری” و “زدودن زشتی و قبح” از برخی اعمالی است که در جامعه اسلامی ایران، رنگ و بوی ناهنجاری و بی‌بندوباری دارد.

از جمله این موارد، ترغیب جوانان به برقراری رابطه با جنس مخالف است. “جلیل سپهر” در طول یک برنامه کمتر از یک ساعته خود، چندین بار از دوستی بین دختر و پسر و عدم امکان جلوگیری از آن، سخن به میان می‌آورد.

در یکی از برنامه‌ها، او ضمن توهین به جوانان ایرانی، یافتن دختر یا پسری که با جنس مخالف ارتباط نداشته‌اند را نوعی “افسانه و رویا” معرفی کرد.

البته این اولین بار نیست که در شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحیت صهیونیستی، برنامه‌هایی با محتوای غیراخلاقی و نامنتناسب با عرف و عادت اجتماع ایرانی پخش می‌شود، بلکه شبکه “ست‌سون‌پارس” نیز در این راستا فیلم‌های مبتذلی را به روی آنتن می‌برد که گزارش مرتبط را می‌توانید از اینجا ببینید.

این نکته را نیز نباید از خاطر دور داشت، حربه “حیازدایی” و “ترویج بی‌عفتی”- که ریشه و سابقه‌ای طولانی دارد- در کتاب خاطرات”مستفر همفر” جاسوس وزارت مستعمرات انگلیس نیز به آن اشاره شده است.

در یکی از فصول این خاطرات که توصیه‌هایی برای نابود ساختن عوامل و اسباب نیرومندی مسلمانان و ضعیف کردن آنان ذکر شده، آمده است: “در مساله بی‌حجابی زنان باید کوشش فوق‌العاده بعمل آوریم تا زنان مسلمان به بی‌حجابی و رها کردن چادر مشتاق شوند.”

در بخش‌های دیگری از این کتاب، به مفاد چهارده ماده‌ای موافقتنامه محرمانه وزارت مستعمرات در راه شکست اسلام و مسلمین در مدت یک قرن بیان شده و در یکی از بندها اشاره شده که”اشاعه بی‌بندوباری و لامذهبی در بین دختران و پسران مسلمان و ایجاد شک در ایشان نسبت به اصول و مبانی دیانت اسلام از راه تبلیغ در مدارس وابسته به کلیساها، انتشار کتاب‌های ضد اخلاق و ضد اسلام، تاسیس باشگاه‌های خوش‌گذرانی و …” باید در دستور کار قرار گیرد.

از این برنامه‌ریزی توطئه‌آمیز روباه پیر در راستای بی‌هویت کردن جامعه اسلامی و پاشیدن آن از درون، می‌توان اقدامات ضد ارزشی این روزهای رسانه‌های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی و مبلغان آنها را تجزیه و تحلیل کرد.

بنا بر این گزارش، از نظر تاریخی بحث عفاف و حجاب در جامعه ایرانی سابقه‌ای هزاران ساله دارد تا آنکه در دوره قاجارها مساله “کشف حجاب” همزمان با سفرهای سه‌گانه شاه قجر به اروپا کلید خورده، در دوره مشروطیت ریشه‌هایی از آن دیده شد و در زمان “رضاشاه پهلوی” عملا اجرا شد.

فاجعه کشتار دو هزار نفر از مردم معترض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد مشهد در سال ۱۳۱۴، سندی بر پایبندی زنان ایرانی به آداب و عقاید دینی اسلام است که امروزه دشمن برای ستادن گوهر ناب عفاف و حجاب، نقشه‌های فراوانی را طراحی و اجرا می‌کند.

گفتنی است، شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری که بخوبی از عدم اقبال بینندگان و ریزش مخاطب آگاه شده‌اند، روش‌های قبلی برای جذب مخاطب را به استفاده از موعظه‌های هیجانی و احساسی، پخش برنامه‌های ساختارشکنانه و فیلم‌های ناهنجار، دخالت در مسائل سیاسی و … تغییر داده‌اند که البته در این راه نیز تاکنون موفقیتی نداشته‌اند.  

ایران اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا