تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

مسئولان کشور به جای حمایت از فتنه‌گران رفع حصر اقتصادی مردم را پیگیر شوند

DSCN7786

بصیر، رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: در حالیکه مسئولان اجرایی کشور در رفع مشکل اقتصادی مردم مانده‌اند با به وجود آوردن برخی تنش‌های داخلی به دنبال بازگشت جایگاه از دست رفته خود در نزد برخی از افراد هستند.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور بر خلاف وعده‌های ۱۰۰ روزه به بیش از ۸۰۰ روز رسیده است و تنها توجیه دولت در این زمینه کنترل تورم و عبور از رکود بوده است، در حالی که هیچکدام از اینها اقعیت ندارد و مسئولان به دنبال فریب مردم هستند.

کارشناس ارشد علوم سیاسی با بیان اینکه هنوز زمان چرخیدن کلید رئیس‌جمهور برای حل مشکلات اقتصادی مشخص نشده است، گفت: در حالیکه مسئولان در حال از دست دادن جایگاه اجتماعی خود هستند، با به پیش کشیدن مسائل حکومتی سعی در ایجاد تنش داخلی و دخالت دارند تا به نوعی جایگاه نداشته خود را به دست آورند.

میرزازاده با اشاره به اینکه برجام نیز نتوانست گره‌ای از مشکلات مردم کشور را برطرف کند، یادآور شد: مهم‌ترین چیزی که امروز مردم از دولت انتظار دارند شکستن حصر اقتصادی است، متاسفانه برخی مسئولان کشور به دنبال پوشش ضعف خود در راستای جمع‌آوری حمایت‌های اندک مردم موافق با این رفع حصر برخی فتنه‌گران هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و فهیم کشور همواره حامی ولایت فقیه هستند و می‌مانند، گفت: رهبری فتنه‌گران را باغی بر انقلاب نامید و مسئولان کشور در حالی که خود را تابع ایشان می‌دانند وعده پوشالی رفع حصر این افراد را می‌دهند.

این کارشناس ارشد سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است به جای وعده‌های دروغ و عمل‌نشدنی به مردم و تفکر ایجاد فضایی برای نفوذ دشمن، زیر نظر رهبری و دستورات ایشان راه سعادت جامعه را در پیش بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا