واکنش عجیب کمالوند به ارجاع پرونده تیمش به کمیته صیانت سازمان لیگ

بصیر،فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم. ما بازی دشواری را پیش رو داریم. تیم نفت تیم یکدست و هماهنگی است، اگرچه در این فصل نتایج خیلی خوبی نگرفته است. اعتقاد من این است که نفت تیم خوبی است و از کادرفنی خوبی نیز برخوردار است.

وی افزود: در این سو تیم گسترش فولاد نیز تیم خوبی است که فوتبال را تاکتیکی و هدفمند بازی می‌کند. امیدوارم فردا هواداران شاهد بازی خوبی باشند و ما بتوانیم با کسب سه امتیاز با روحیه خوب راهی تبریز شده و سال را به پایان برسانیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره اهداف تیمش در فصل جاری نیز گفت: ما دنبال این بودیم که امسال به رتبه تک‌رقمی برسیم که تا الان رسیده‌ایم. مجموعه باشگاه از روند تیم راضی هستند و آن برنامه‌ای که می‌خواستیم پیاده شده است. ما از برنامه خودمان هم جلوتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون دیدار هفته گذشته تیمش برابر استقلال اهواز پیش آمد و اینکه پرونده این بازی به کمیته صیانت سازمان لیگ ارجاع شده است، اظهار داشت: من توجه شما را به یک آیه شریفه از قرآن جلب می‌کنم. امیدوارم خداوند همه دیوانه‌ها و بیماران را شفا دهد و به راه راست هدایت کند.

کمالوند در خاتمه اعلام کرد تیمش در دیدار فردا مقابل نفت تهران محمد نصرتی را به علت محرومیت و مصطفی اکرامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیترآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا