به سوی نور/1/ فرمانده سپاه فریدونکنار:

تعدادی از اعزام‌های راهیان نور به دلیل عدم برگزاری کمیته پشتیبانی لغو شد/ حضور در جنگ فرهنگی روحیه جهادی می‌خواهد

بصیر، سیدولی میرشفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: این آمادگی را داریم تا ۶۰۰ نفر از بسیجیان فریدونکنار را برابر ابلاغ به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم اما به دلیل عدم پشتیبانی مناسب از سوی مسئولان شهرستان و برگزار نکردن جلسات پشتیبانی با وجود مکاتبه‌های فراوان که هر سال در بهمن انجام می‌شده است در حال حاضر فقط ۲۰۰ نفر را با وجود تمامی شور و شوق‌ها اعزام می‌کینم.

وی تصریح کرد: تعدادی از اعزام‌ها را لغو کردیم و به دنبال آن هستیم تا از برخی منابع محلی و خیران برای حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی جنوب استفاده کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر اینکه حضور در جنگ فرهنگی روحیه جهادی می‌خواهد، اظهار کرد: اگر رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس به عزت و سربلندی رسیده‌اند، به دلیل داشتن روحیه جهادی و ایثار و شهادت بوده است و در جنگ نرم امروز نیز زمانی می‌توانیم موفق شویم که دارای روحیه جهادی باشیم.

میرشفیعی تاکید کرد: راهیان نور گنجینه گران‌بهایی است که موجب افزایش روحیه بسیجیان برای حضور در جنگ نرم می‌کند و افتخار می‌کنیم با وجود تمامی سختی‌ها و عدم پشتیبانی‌ها استقابل فراوانی شده است و بسیاری از مردم این شهرستان آماده اعزام هستند و شرمنده بسیاری از مردم شدیم که نمی‌توانیم آنها را اعزام کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار بصیرنیوز مبنی بر اینکه بر اساس قانون چه گروه‌هایی برای اعزام بسیجیانبه اردوهای راهیان نور مسئول هستند، گفت: برای اعزام بر اساس دستورالعمل استانداری، فرمانداری باید هر سال ستادی را با عنوان ستاد پشتیبانی راهیان نور در شهرستان ایجاد و برای اعضای ستاد حکم صادر کند.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: یکی از اعضای این ستاد سپاه پاسداران است که مسئولیت کمیته اعزام را برعهده دارد، مکاتباتی را انجام دادیم اما جلسات و احکام تاکنون صادر نشده است.

میرشفیعی افزود: تنها مبلغ اندکی از سوی بخشداران و بعضی از دهیاری‌ها به حساب اردویی سپاه واریز شده است که شاید برای اعزام دو دستگاه اتوبوس نیز کافی نباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام بسیجیان این شهرستان در دو تاریخ ۲۸ اسفند و ۳ فروردین خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار تلاش می‌کنیم تا ۶۰۰ بسیجی ابلاغی این شهرستان را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا