بی‌احتیاطی پراید ۳ کشته برجای گذاشت

بصیر،علی عبدی امروزدر خصوص وقوع سوانح رانندگی در استان گلستان گفت: متاسفانه از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۴ تا به امروز بر اثر بی‎احتیاطی رانندگان، در سطح جاده‎های استان ۹ نفر جان خود را از دست داده‎اند.

وی ادامه داد: یک لحظه غفلت می‎تواند جان چندین نفر را به خطر بیاندازد و متاسفانه برخی از رانندگان به هیچ عنوان به این مسائل توجهی ندارند.

رئیس پلیس‎راه گلستان تاکید کرد: هرچند پلیس در تمامی محورها حضور فعال دارد اما نکته مهم در پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی رعایت قوانین و مقررات توسط خود رانندگان و توجه به توصیه‎های پلیس است.

عبدی بیان کرد: متاسفانه ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در محور انبارالوم آق‎قلا سه دستگاه سواری پراید، سواری پژو و مینی‎بوس با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه رانندگی سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: این سانحه رانندگی متاسفانه به دلیل بی‎احتیاطی راننده پراید و انحراف به چپ این وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

رئیس پلیس‎راه گلستان تصریح کرد: وقوع تخلفات حادثه‎ساز خط قرمز پلیس است و تیم‎های گشت پلیس‎راه در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگی برابر قانون با جدیت برخورد خواهند کدر.

عبدی تاکید کرد: تمام تلاس‎ها و اقدامات پلیس برای کاهش سوانح رانندگی است و در این راستا پلیس از تمامی ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.

۵۹۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا