رئیس پلیس راهور فریدونکنار خبر داد:

وقوع یک حادثه منجر به جرح در فریدونکنار

بصیر، علی گلی‌خطیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: قبل از تحویل سال ۹۵ با آماده باش کامل برای تامنی امنیت جاده‌ای را در فریدونکنار انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین روز ۲۹ اسفند سال گذشته، خاطرنشان کرد: در دو روز ابتدایی امسال ترافیک در این شهرستان روان است.

رئیس پلیس راهور فریدونکنار با بیان اینکه تمامی پرسنل خود را در حالت آماده‌باش کامل قرار داده‌ایم، گفت: راهور فریدونکنار به منظور تامین امنیت جاده‌ای این شهرستان از لحظا خودرویی و موتوری در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه تعداد محدودی تصادف در این شهرستان به وقوع پیوست، گفت: تنها یک حادثه در فریدونکنار منجر به جراحت شد که پس از انتقال به مرکز درمانی مداوا بر روی مصدوم حادثه صورت گرفت و تا به این لحظه تصادف منجر به فوت نداشتیم.

گلی‌خطیر افزود: از استان نیز تعدادی پرسنل برای کمک به فریدونکنار فرستاده شده‌اند و به وسیله بنر و تیزرهای تبلیغاتی هشدارهای ترافیکی را نیز برای عموم در مکان‌های مناسب نصب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مکان‌های پرتردد مانند بازار ماهی و پارک لاله نیز از پرسنل بیشتری استفاده کردیم، گفت: به منظور خدمت‌رسانی به مسافران و مردم کشور، پارکینگ کنار میدان ماهی را نیز فعال کردیم.

رئیس پلیس راهور فریدونکنار در پایان با توصیه به مردم و مسافران در رعایت نکات ترافیکی و رانندگی، خاطرنشان کرد: با حفظ خونسردی و رعایت مقررات رانندگی خاطره‌ای خوب از این سفر را برای خود به یادگار بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا