معاون عمرانی استاندار مازندران:

تصادفات جاده ای در مازندران کاهش یافته است

بصیر،علی نبیان صبح سه‌شنبه در ستاد خدمات اجرایی سفرهای استان افزود: با توجه به شرایط جوی استان و بارش‌های باران، حضور مسافران از اقصی نقاط میهن اسلامی در استان مشهود است.

وی با تقدیر از کمیته‌های مختلف ستاد خدمات اجرایی سفر افزود: ستاد مرکزی اجرایی خدمات سفر نسبت به اعزام یکی از بازرسانی به استان اقدام کرده است و از بخش‌های مختلف بازدید شده است و با تلاش و حضور پلیس‌راه و نیروهای دیگر شاهد کاهش چشمگیر تصادفات هستیم.

نبیان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهدان باشیم که در همه ایام فرهنگ نه به تصادفات بین مردم جاری باشد.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران از ایجاد نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در استان خبر داد و گفت: این طرح با توجه به حضور هنرمندان کشور، زیبایی خاصی را به ایام نوروز می‌بخشد و مسافران با صنایع‌دستی کشور در این نمایشگاه‌ها آشنا می‌شوند.

نبیان یادآور شد: تلاش شده تا زیبایی‌های فرهنگی و هنری مازندران در قالب نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به مسافران معرفی‌شده است.

وی افزود: انشالله شاهد آن باشیم که حضور مسافران بیش از سال‌های گذشته باشد و بتوانیم خدمات شایسته‌تری به مسافرانی که مازندران را مقصد سفر انتخاب کرده‌اند باشیم.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا