پیروانی: عربستان از بازی در آزادی می‌ترسد

بصیر،افشین پیروانی درخصوص برد امروز تیم ملی مقابل عمان گفت: بازی خوبی مقابل عمان که رقیب اصلی ما بود، انجام دادیم و در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم، البته آنها با ۵ دفاع بازی می‌کردند که کم‌تر گل بخورند، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم، البته کار سخت ما تازه شروع شده و باید دست به دست هم بدهیم تا در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

وی درباره بهانه‌جویی عربستانی‌ها برای بازی در ایران و اینکه احتمال دارد ایران و عربستان در مرحله بعدی با هم روبه‌رو شوند، افزود: در ابتدا از مسئولان خواهش می‌کنم صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی را نصب کنند تا استادیوم پر شود. قطعا عربستان از بازی کردن در استادیوم آزادی ترس دارد و آنها دعا می‌کنند که با ایران هم‌گروه نشوند، اما اگر این اتفاق بیفتد، هر کجا که با آنها بازی کنیم، شکست‌شان خواهیم داد. آنها به دنبال بهانه هستند و مسائل سیاسی را قاطی فوتبال کرده‌اند.

پیروانی درباره اسپانسر پیراهن تیم ملی هم اظهار داشت: اگر شما خبر دارید که باید بگویم من خبر ندارم، اما اگر برای لباس تیم ملی، اسپانسر پیدا شده، تبریک می‌گویم؛ هرچند که ما بی خبر بودیم، اما امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع فوتبال ایران، مردم، تیم ملی و ملی‌پوشان باشد؛ چرا که لیاقت اینها بسیار بیش‌تر از این حرفهاست.

مدیر تیم ملی در باره شایعه خداحافظی کی‌روش گفت: قرار است هفته آینده جلسه مهمی با حضور من و کی‌روش و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود تا درخواست‌های ما برای تیم ملی نه برای شخص خاص عنوان شود که اگر با این درخواست‌ها موافقت صورت بگیرد، آنگاه تصمیم بستگی به نظر کی‌روش دارد.

وی درباره اینکه یک دروغ ۱۳ بگوید، خاطرنشان کرد: بنویسید که تیم ملی ایران از همه تیم‌ها می‌ترسد!

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا