معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا:

اجازه تحریف بسیج را با برگزاری نمایشگاه اسوه نمی‌دهیم

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا یادآورشد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند نمایشگاه‌ اسوه و الگوسازی های مختلف اجازه تحریف را در بدنه بسیج نمی‌دهیم.

به گزارش بصیرنیوز، محمد جعفری در مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه بسیج فریدونکنار که در حسینیه امام‌زاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا برگزار شد، اظهارکرد: هوا و اتمسفر انقلاب اسلامی اگر درک نشود نمی‌توانیم اهمیت نمایشگاه اسوه را متوجه شویم.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز گذشته اتفاقات بسیار بزرگی در محدوده جمهوری اسلامی رخ داد اما دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن اجازه نداد که این افتخارات برجسته شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا افزود: رتبه سوم رباتیک دنیا و ۱۱ اختراع جدید که ۹ مورد آن اختراع زیرساختی بوده از جمله این اتفاقات بزرگ بوده است.

جعفری با بیان اینکه متاسفانه روایتی که از جمهوری اسلامی رخ می‌دهد روایت ناصحیحی است، تصریح کرد: اگر روایت و الگوی صحیح به دنیا ارائه ندهیم روایتی به خورد ما می‌دهند که انگار در یک کشور عقب‌مانده زندگی می‌کنیم.

وی تا‌کید‌کرد: دفاع مقدس خودمان باید الگو می‌شد و اگر زودتر از این‌ها به کشورهای منطقه می‌رسید شاهد تحولات اسلامی بودیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا با بیان اینکه برخی‌ها به‌دنبال تحریف حرکت بسیج بوده‌اند، یادآورشد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند نمایشگاه‌ اسوه و الگوسازی های مختلف اجازه تحریف را در بدنه بسیج نمی‌دهیم.

جعفری با اشاره به اینکه فرزندان ما و مردم باید ببالند که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند گفت: با تلاش نخبگان و جوانان انقلاب اسلامی شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: البته منکر وجود مشکلاتی اعم از بی‌تدبیری در زمینه برق و موارد دیگر نیستیم اما باید ببینیم کجا بودیم و الان کجا هستیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا خاطرنشان کرد: روایت درست و تبیین حق یک ضرورت اساسی است.

جعفری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شدیم و وقتی به قله نزدیک می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود که باید استقامت ما‌ بیشتر شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا