مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا خبر داد:

برگزاری پویش «قهرمان محله» همزمان با کنگره شهدای مازندران

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا از برگزاری پویش بزرگ «قهرمان محله» با هدف معرفی شهدای محله در بستر فضای مجازی همزمان با دومین کنگره ملی شهدای مازندران و هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، کیوان صفی‌پور با حضور استودیو رادیو کنگره پیرامون دومین کنگره شهدای استان مازندران با اشاره به برگزاری ۹ اجلاسیه ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزارو ۵۰۰ شهید مازندران اظهار کرد: دومین کنگره شهدای استان مازندران در ساری پس از گذشت یک دهه در حال برگزاری است.

وی افزود: این کنگره دارای ۲۰ کمیته تخصصی است که قرارگاه فضای مجازی ذیل کمیته روابط عمومی و فضای مجازی کنگره قرار گرفته است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: جلسات متعدی در این خصوص برگزار شد تا برای مخاطبان مختلف، تولیدات مختلفی تولید شود و از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به بهترین نحو بهره ببریم.

عضو کمیته روابط عمومی کنگره شهدای شهدای مازندران، ادامه داد: یکی از اقدامات شاخص در این رابطه برگزاری نشست با فعالان فضای مجازی در تیرماه امسال بود که نزدیک به ۱۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی استان مازندران با بالغ بر ۱۱ میلیون دنبال‌کننده برای نخستین‌بار گرد هم جمع شدند و در رسالت انتشار، یاری‌کننده ما هستند.

صفی‌پور عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که توسط تیم فنی قرارگاه فضای مجازی انجام شد طراحی سایت کنگره شهدای استان مازندران بود که در بستر فضای مجازی به یادگار خواهد ماند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات دیگری که مدنظر ما بود در واقع پوشش اخبار کنگره شهدا و تولیدات محتوایی در کنگره است؛ چرا که فضای مجازی بستر مناسبی برای انتقال درست مفاهیم ناب ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا، اعلام کرد: به راحتی همه می‌توانند با مراجعه به سایت جنگ و درنگ به آدرس اینترنتی https://jangoderang.ir  یا جستجوی عبارت کنگره شهدای استان مازندران از محتوای این سایت بازدید و نیز می‌توانند در تولید محتوا نیز با آپلود اطلاعات ما را یاری کنند.

عضو کمیته روابط عمومی و فضای مجازی کنگره شهدای مازندران، گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته اینکه از ۲۵ شهریورماه فراخوانی به فعالان فضای مجازی مازندران داده شد و هشتک دومین کنگره شهدای مازندران در این روز ترند یک کشور شد.

صفی‌پور گفت: در این عملیات، دل‌نوشته‌های شهدا، وصیت‌نامه شهدا و معرفی شهدا در ذیل محتوای تولید شده منتشر شد و اینگونه به ترند نخست کشور مبدل شد.

وی تاکید کرد: یک اجلاسیه در برج میلاد تهران داشتیم که در آن اجلاسیه نیز هشتک نابغه فاو نیز ترند برتر کشور شد و افرادی که توانسته بود در یادواره شهید طوسی در تهران حضور یابند اینگونه سهم خود را ادا کردند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا تصریح کرد: پیرو اقداماتی که در حال انجام است پویش‌های متعددی نیز در سطح شهرستان‌ها با عنوان «قهرمان محله » در حال برگزار و اجرا است که در هفته دفاع مقدس تا ۱۲ مهرماه این پویش‌ها در کلان شهرستان‌های ما در ساری، بابل، قائم‌شهر و بهشهر ادامه خواهد داشت.

عضو کمیته روابط عمومی و فضای مجازی کنگره شهدای ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، یادآور شد: فعالان فضای مجازی استان می‌توانند در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، روایت از زبان خانواده شهدا، سبک و سیره شهدا و خاطرات شهدا، تولید محتوا کنند و در این پویش قهرمان محله شرکت کنند.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا